Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا گفت: در 48 ساعت گذشته، ۷تن انواع مواد مخدر، سلاح، سبک و نیمه سنگین و مهمات از قاچاقچیان مسلح در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون،سردار حسین اشتری صبح امروز در جمع خبرنگاران که در محل ستاد فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده بودند، افزود: در 48ساعت گذشته و در دو عملیات مختلف با عنوان رمضان، ۷تن انواع مواد مخدر و مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط شده و 5 قاچاقچی نیز دستگیر و چند دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: متاسفانه گروه های مافیای وارد کننده مواد مخدر برای رسیدن به اهداف خودشان از هر وسیله و حتی سلاح های سبک و نیمه سبک و بعضا مواد منفجره بهره گیری می کنند.
وی اظهار کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی موجود در طی دو عملیات مختلف افراد قاچاقچی مواد مخدر توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی شناسایی شده و در 24ساعت گذشته دستگیر شده و اموال آنها نیز با دستور قضایی مصادره شده است.
فرمانده ناجا تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم ما در استان سیستان و بلوچستان جلوگیری از تردد های غیر مجاز مرزی است، در سال جاری پیشگیری خوبی در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم در ماه های آینده انسداد مرز و کنترل مرز با قوت ادامه داشته باشد و بتوانیم با قاچاق انسان و ورود اتباع غیرمجاز مقابله کنیم.
وی گفت: در برقراری نظم و امنیت و مقابله با کسانی که تحدی به حقوق مردم داشته و احیانا شرارت هایی را انجام می دهند اقدامات شایسته ای صورت گرفته و تاکنون نیز با اشراف اطلاعاتی که بوده افراد خاطی شناسایی و برخورد لازم باآنان صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان از استانهای امن کشور است، با توجه به همکاری خوب مردم این استان، امیدواریم در انجام ماموریت ها به مثل گذشته باسرعت و قوت بیشتری گام برداشته و نتیجه این تلاشها هم ارتقاء امنیت آرامش و آسایش برای مردم باشد.

سرباز ربوده شده سالم است
وی در خصوص آخرین وضعیت سرباز ربوده شده در مرز مشترک با پاکستان نیز گفت: سرباز ربوده شده سالم است و درحال حاضر اقدامات لازم از طریق وزارت خارجه و کشور پاکستان صورت گرفته و مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی و نظامی پیگیر بازگشت وی به داخل کشور هستند و امیدواریم بتوانیم خبر خوشی را به خانواده او بدهیم.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان در مرحله اول بازدید از پاسگاه ها و هنگ های مرزی و عرض خدا قوت خدمت همکاران مرزبان، برگزاری جلسه ای با عشایر و طوایف که در شب گذشته در میرجاوه انجام شد، بررسی نزدیک وضعیت مرزبانی و غیره بوده است.
وی گفت: با توجه به بازدید ها و بررسی صورت گرفته، مرزبانان استان در وضعیت خوب و دارای روحیه ای عالی و آماده حفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: بخشی از نیازمندی های مرزبانان تجهیزات است که این موضوع در برنامه ها در سال جاری قرار گرفته تا در اختیار مرزبانان وسایل ابتیکی، الکترونیکی و تجهیزات انفرادی و تجهیزاتی که می تواند در اجرای ماموریت ها یاری گر ما باشند، قرار گیرد و امیدواریم این مهم در چندماه آینده محقق شود.
این مسئول تاکید کرد: مرزبانان در چند ماه گذشته هم ثابت کردند هر حرکتی که از سوی گروه های ضد انقلاب و تروریستی و اشرار بخواهد در داخا کشور انجام شود، در جوار مرز خنثی می شود.
فرمانده انتظامی کشورتاکید کرد: هماهنگی بسیار خوبی در بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، دستگاهای امنیتی و قضایی در استان وجود دارد.
وی ادامه داد: بازدیدی نیز امروز از فرماندهی انتظامی استان خواهیم داشت و جلسه ای نیز در راستای رسیدگی به نیازمندیها و مشکلاتی که در اجرای ماموریت ها با آنها روبرو هستند برگزار خواهد شد، امیدواریم در این سفر بتوایم بخشی از نیازمندی های این نیروها را نیز مرنفع سازیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم