Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی جودو اعلام شد و طی آن جودوکار اهل روسیه به فاصله ۱۰۰ امتیازی سعید مولایی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با پایان رقابت‌های گرندپری چین، رنکینگ فدراسیون جهانی جودو بروزرسانی شد و طی آن رده دومی سعید مولایی در وزن -۸۱ کیلوگرم هم به خطر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این وزن فرانک دی ویت از هلند با ۴۸۱۹ امتیاز صدرنشین است و سعید مولایی با ۴۷۶۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد. اما خالمورزائف جودوکار اهل روسیه که در گرندپری چین به مدال نقره رسید، جمع امتیازات خود را به ۴۶۴۰ امتیاز رساند و به فاصله ۱۰۰ امتیازی سعید مولایی رسید.

همچنین جواد محجوب در سنگین وزن با ۲۰۷۲ امتیاز و سه رده صعود در جایگاه سیزدهم این وزن قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جودو رنکینگ جهانی جواد محجوب سعید مولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند.

کادرفنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد.در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول