Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:37:33 GMT

نشست تخصصی «موضوع محوری: قرآن و حدیث» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۶۶۹۴

نشست تخصصی «موضوع محوری: قرآن و حدیث» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ نشست‌های تخصصی _ وبیناری بین‌المللی در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود و نخستین نشست با عنوان «موضوع محوری: قرآن و حدیث»، امشب از ساعت 21:30 در مصلی امام خمینی(ره)، شبستان، طبقه دوم، بخش بین‌الملل برگزار می‌شود.
در این نشست تخصصی علی خضیرحجی از دانشگاه کوفه به بحث پیرامون «علوم حدیث و نقش آن در تفسیر قرآن» می‌پردازد و حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی مسعودی استاد دانشگاه قرآن و حدیث نیز به طرح بحث در زمینه «بازکاوی ارتباط علمی قرآن و اهل بیت(ع)» می‌پردازد، همچنین شادی نفیسی عضو هیئت علمی گروه قرآن و حدیث دانشکده الهیات دانشگاه تهران نیز با موضوع «نقد روایات تفسیری در المیزان» به ایراد سخن خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود امکان استفاده غیر حضوری از این نشست‌ها نیز فراهم شده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات در این زمینه می‌توانند اینجا را کلیک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین