Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سلمان غلامی دلربا، رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان بیان کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و گسترش استفاده از موتورسیکلت، طرح ضربتی برخورد با موتوسواران متخلف در این استان آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد:طبق ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی موتورسواران باید از هرگونه تخلف،ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیر متعارف، حرکت نمایشی مارپیچ، و استفاده نکردن از کلاه ، حمل یدک ایمنی، تک چرخ پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور همدان ادامه داد: در صورت ارتکاب تخلف راکبان موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار یک ماه توقیف می شود.

غلامی دلربا افزود: راکبان موتورسیکلت با اطمینان از گرم بودن هوا سوار بر موتورسیکلت رانندگی کرده اما هنگام آغاز بارندگی به علت تردد با سرعت غیرمجاز در سطحی لغزنده دچار سانحه می شوند.

وی در پایان تاکید کرد:در 2 ماهه سال جاری3 هزار دستگاه موتورسیکلت در استان توقیف و راهی پارکینگ شده است.

انتهای پیام/ ب

3 هزار دستگاه موتورسیکلت در همدان   توقیف شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی موتورسواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد