Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@16:21:51 GMT

سالن ترانزیت فرودگاه ایرانشهر آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۶۸۳۰

سالن ترانزیت فرودگاه ایرانشهر آماده افتتاح است

نبی بخش داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح با 2 هزارمتر مربع زیربنا و 12هزار متر مربع محوطه سازی از سال 94 آغاز شده است.
وی بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این طرح 130میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی افزود: جایگاه سوخت گیری فرودگاه ایرانشهر نیز تکمیل و مراحل تست به طور آزمایشی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ایرانشهر با اشاره به موقعیت راهبردی، سیاسی و جغرافیایی این شهرستان گفت: با بهره برداری از این طرح و برقراری پرواز به نقاط مختلف کشور شاهد حضور تجار، متخصصان حرفه های مختلف پزشکی، دانشگاهی و اقتصادی در این نقطه از ایران اسلامی خواهیم بود.
به گزارش ایرنا هم اینک در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه سه پرواز از فرودگاه ایرانشهر به مقصد تهران و سه پرواز از تهران به ایرانشهر انجام می شود.
این فرودگاه جزو ۱۰ فرودگاه کشور به شمار می رود که آنتن رادار فضایی در آن نصب است و امکان تصویربرداری در شب یا روز در آن وجود دارد.
یکی از مشکلات فرودگاه ایرانشهر نداشتن جایگاه سوخت است که با ساخت آن و ترمینال مسافربری در این فرودگاه خط پرواز این شهرستان به مشهد مقدس و شیراز نیز راه اندازی می شود.
شهرستان ایرانشهر در ناحیه مرکزی بلوچستان با مساحتی بالغ بر ۳۰۲۰۰ کیلومتر مربع و با ارتفاع متوسط ۵۹۱ متر از سطح دریا در فاصله ۳۴۵ کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**8006**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان سیستان و بلوچستان ایران اسلامی مشهد مقدس افتتاح ایرانشهر تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳