Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند مشکلات زیرساختی طرح‌های اشتغال‌زایی استان را برطرف کنند گفت: با تمام توان از سرمایه‌گذاران خارجی در استان خراسان جنوبی حمایت می‌کنیم. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدمهدی مروج‌الشریعه در کارگروه استانی اشتغال خراسان جنوبی اظهار داشت: با تمام توان از سرمایه‌گذاران خارجی در استان خراسان جنوبی حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها موظف هستند مشکلات زیرساختی طرح اشتغال‌زایی را برطرف کنند افزود: باید حمایت از سرمایه‌گذار نه به صورت شعار بلکه به صورت عملی در این استان ثابت شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: شرکت همیاری استانداری خراسان جنوبی در راستای تامین سنگ آهن مورد نیاز سرمایه‌گذاران چینی در خوسف ورود پیدا کند.

وی خطاب به مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی اظهار داشت: چرا سرمایه‌گذاران را در استان‌ معطل می‌کنید؛ سرمایه‌گذار خارجی آن هم در استان خراسان جنوبی و با این شرایط حاد استان نباید معطل بماند.

مروج‌الشریعه افزود: در راستای برطرف کردن مشکلات زیرساختی به کارخانه چدن کویر خاوران خوسف دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به برطرف کردن زیرساخت‌ها اقدام کنند و امسال نیز اعتبار خوبی برای برطرف شدن این مشکلات اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به گزارش عملکرد فرماندار شهرستان خوسف بیان کرد: شهرستان خوسف بسیار جامع و رضایت بخش بوده و در آینده‌ای نه چندان دور این شهرستان به عنوان نیروی محرکه توسعه استان مطرح بوده و اشتغال‌زایی خوبی را در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ضرورت توجه به اشتغال‌زایی و طرح‌های اشتغال پایدار در روستاها و مناطق مرزی از اهمیت زیاد برخوردار بوده و شهرستان خوسف در زمینه جذب اعتبارات اشتغال‌زایی استان قابل تقدیر است.

مروج‌الشریعه اظهار داشت: همه دستگاه‌ها موظف هستند تا مشکلات زیرساختی طرح‌های اشتغال‌زایی را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان خوسف نیز در این جلسه اظهار داشت: 30 طرح با میزان تسهیلات 36 میلیارد تومان در کارگروه استانی مصوب و به‌زودی تسهیلات آنها پرداخت می‌شود.

شفیعی با بیان اینکه سال گذشته 106 درصد تعهدات اشتغال‌زایی دستگاه‌های شهرستان اجرایی شده است افزود: 16 میلیارد تومان تسهیلات جدا از تسهیلات روستایی نیز در خوسف جذب شده است.

وی بیان کرد: 229 طرح اشتغال‌زایی برای طرح در کارگروه استانی جهت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی با اخذ مجوز در کارگروه شهرستانی تصویب و به‌زودی در کارگروه استانی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در کشور اظهار داشت: اجرای طرح نور اقدام بسیار ارزشمندی در جامعه است که از اجراکنندگان این طرح در کشور و بخصوص در شهرستان تقدیر می شود.

فرماندار گناوه افزود: بر همه ما واجب است که از این اقدام حمایت کنیم و ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای این طرح مهم با نیروی انتظامی همکاری و همراهی کنند.

صفری گفت: جامعه ما یک جامعه اسلامی و دینی است و از این طرح در بین مردم استقبال خوبی شده است و با برنامه ریزی های انجام شده با تذکر و ارشاد و راهنمایی پیشرفت خوبی در اجرای طرح را شاهد هستیم.

وی پیرامون ساماندهی دست فروشان در بازار گناوه با بیان اینکه برای حل مشکل باید از خرد جمعی استفاده شود، گفت: مسئولیت انجام این کار بر عهده شورای شهر و شهرداری است و همه ادارات مرتبط ملزم به حمایت و پشتیبانی هستند و باید کمک کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجموعه فرمانداری و فرماندار و ادارات و دستگاه ها اجرایی با تمام توان و امکانات از طرح ها و برنامه های توجیه شده شورا و شهرداری در این زمینه حمایت و همکاری خواهند کرد.

فرماندار گناوه افزود: طرح های عمرانی، فرهنگی و هر طرح و مسیر و برنامه توجیه شده ای که شورا و شهرداری در این زمینه داشته باشند حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی، دادستانی و اصناف درخواست می شود که در این زمینه همکاری و فرهنگ سازی کنند.

وی گفت: نگرانی ها در این زمینه باید رفع و این کار باید عملیاتی شود.

وی ادامه داد: همه مشکلات باید با همکاری، همراهی و همفکری و مشورت هم در سطح شهرستان حل شود و از راهکارها و پیشنهادها و طرح ها برای رفع نواقص و مشکلات استقبال می شود تا همه در کنار هم برای رفع مشکلات کار و کمک کنیم.

کد خبر 6092411

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی