Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:00:45 GMT

سرنوشت افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۷ چه شد؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۶۹۴۷

سرنوشت افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۷ چه شد؟

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس، توضیحاتی پیرامون افزایش حقوق کارکنان در سال ۹۷ ارائه کرد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ اقتصادی اقتصاد ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به تایید استفساریه مجلس درباره افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان به صورت پلکانی از سوی شورای نگهبان، گفت: براساس استفساریه مجلس حقوق کارکنان 20 درصد به صورت پلکانی نزولی افزایش یافت یعنی حقوق هایی که پایین ترین گروه شغلی بوده و کمترین میزان دریافتی را داشتند، حقوقشان 20 درصد افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی، افزود: به همین میزان حقوق های بالاتر میزان افزایش حقوقشان کمتر می شود و دولت حتما باید با رعایت تبصره 12 قانون بودجه سال 97، 20 درصد افزایش حقوق را برای قشر پایین که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند، اعمال کند.

برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان بودجه ای جداگانه در نظر گرفته شد

وی در تشریح کمترین میزان افزایش حقوق در سال 97، ادامه داد: کمترین میزان حقوق در سال جاری مربوط به مقامات است که میزان حقوق این گروه صفر درصد اعمال می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت حقوق بازنشستگان در سال 97، تصریح کرد: افزایش 20 درصدی حقوق شامل حال بازنشستگان نمی شود، چراکه برای این گروه بودجه ای جداگانه جهت متناسب سازی و همسان سازی حقوق در نظر گرفته شده است.

مجلس شورای اسلامی در تبصره 12 بودجه سال 97 میزان افزایش حقوق کارکنان را حداکثر 20 درصد پلکانی در نظر گرفته بود که دولت در مصوبه ای آن را بین 6 تا 12 درصد تعیین کرد که در این راستا مجلس در استفساریه ای بر لزوم افزایش کمترین حقوق به میزان 20 درصد تاکید کرد که شورای نگهبان این استفساریه را تایید و رییس مجلس به دولت ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

R1012122/P1012122/S7,77/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت