Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی اعلام کرد برخلاف شایعه سازی های رسانه ای غرب بخصوص آمریکا این کشور نیازی به کمک های اقتصادی واشنگتن ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،  روزنامه رودونگ سینمون ارگان حزب حاکم کار کره شمالی تاکید کرده است رسانه های غربی می خواهند به افکار عمومی القا کنند که کره شمالی با التماس وارد گفت و گو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید که کره شمالی هرگز تلاش نکرده است تا به کمک های اقتصادی آمریکا دست یابد و انتظاری در این زمینه نداشته است و اصلا موضوع گفت و گوها و شروع آن ارتباطی به نیاز به کمک های اقتصادی آن کشور ندارد.

روزنامه کره شمالی تاکید کرده است که رسانه های غربی می خواهند به افکار عمومی این را القا کنند که کره شمالی به دلیل نیاز اقتصادی به آمریکا گفت و گو می کند.

نشریه تصریح کرده است این یک حقیقت آشکار است که در ابتدا آمریکا درخواست گفت و گوی دو طرف را مطرح کرد و هر چقدر به مذاکرات نزدیکتر می شویم رسانه های غربی بیشتر تلاش می کنند تا پیونگ یانگ را درمانده اقتصادی معرفی کنند اما این گزارش ها فقط خوراک داخلی دارد.

گزارش می نویسد تلاش های کره شمالی برای پیشبرد صلح و ثبات در شبه جزیره کره و جهان بسیار مهم بوده است که باید از آن تقدیر شود زیرا در گرو همین تلاش ها، گفت و گوی این کشور و آمریکا نیز مطرح شده است.

به هر صورت مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی می گوید در دومین دیدارش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی طرفین موافقت کرده اند نشست سران آمریکا و کره شمالی با موفقیت برگزار شود.

ترامپ روز پنجشنبه گفت که اجلاس سران با کره شمالی را لغو کرده است اما دو روز پس از آن بار دیگر گفت که در نظر دارد تا این دیدار انجام شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم

با اینکه برخی رسانه‌ها دروغ‌هایی چون آزار و اذیت‌ اساتید تا یهود ستیزی را علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا پمپاژ کردند اما باید واقعیت را از زبان دانشجویان یهودی دانشگاه‌های آمریکا بشنوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم