Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، صلاح الدین قره تپه، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به ضرورت شکل گیری فضای مطالبه گری سالم در استان، تصریح کرد: مطالبات به حق مردمی به خصوص در بحث معیشتی و اقتصادی و مبارزه و برخورد جدی با فساد و رانت خواری باید پاسخ داده شود.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان بابیان اینکه همان طور که رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)  در این مدت اخیر بارها به مسئولین تذکر دادند؛ که مردم گله مندند و مسئولین نسبت به قضایایی که در کشور ایجاد می شود باید به مردم گزارش بدهند، بیان داشت: بالاترین معروف حفظ نظام اسلامی است، و دراین بین آنچه نظام را تضعیف می کند باید از بین برود و مطالبه گری از مسئولین در این راستا مصداق امربه معروف و نهی از منکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قره تپه بیان داشت: قطعا مطالبه گری منطقی و بیان مشکلات و طرح انتقادات در یک فضای گفتگو محور می تواند نقش بسزایی در بروز ناآرامی و رفع مشکلات آحاد جامعه ایفا نماید.

 

وی در ادامه با اشاره به جمله معروف شهید بهشتی پیرامون رسالت دانشجویان، مبنی بر اینکه دانشجویان مؤذن جامعه هستند و اگر خواب بمانند نماز امت قضا می شود؛ بیان داشت: این قشر و تشکل های دانشجویی باید در امر مطالبه گری تخصصی از مسئولین پیشگام باشند.

 

این مسئول بابیان اینکه در این برهه، بی تفاوتی نسبت به معضلات جامعه، پرداختن به حواشی و سستی از تشکل ها و جریان های دانشجویی قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: تشکل های دانشجویی که خود را پیرو خط امام می دانند، باید آگاه باشند که خط امام خط مستضعفین و حمایت از محرومین و مبارزه با فساد و اشرافی گری و ظلم است.

 

قره تپه بر ضرورت حضور دانشجویان در بین مردم تأکید کرده و اظهار داشت: دانشجویان با حضور در جامعه و بین مردم با مشکلات آن‌ها آشنا شده و از طریق مطالبه گری مشکلات مردم و جامعه را حل نمایند.

 

در پایان نشست مقرر گردید در موضوعات مختلف کارگروه های تخصصی شکل گیرد. از جمله مشکلات اساسی که در استان وجود دارد می توان به مسئله آب، کشاورزی، عدم بهره برداری درست از منابع و معادن استان، عدم به کار گیری نیروهای بومی در پروژه های عمرانی و اشتغال زایی، مسئله گردشگری و تعطیلی و تعلیق کارخانه ها که منجر به بیکاری جوانان شده است و ...تشکیل شود.

 

بناست دانشجویان متناسب با رشته و علاقه خود در این کارگروه ها عضو شوند. همچنین از همه ی دانشجویان استان که علاقه مند فعالیت در این خصوص هستند دعوت می شود تا در این کارگروه ها عضو شوند تا از ایده ها و نظرات شان در این راستا بهره برده شود.

 

همچنین کارگروه رسانه ای تشکیل خواهد شد تا  مشکلات مردم را به گوش مسولین رسانده و وظیفه ی مطالبه گری که رسالت دانشجویی می باشد به انجام برسد.

 

در پایان از مسولین هم انتظار می رود تا در این راستا همکاری لازم را با دانشجویان بسیجی استان انجام دهند تا  به دور از سیاسی کاری با اقدامی انقلابی مشکلات مردم حل شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای ۱۳۰۰ پروژه عمرانی گفت: با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امیرحمزه خزایی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران طرح آبرسانی به روستاها دارای تنش آبی را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست و اظهار کرد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، افزود: در تلاش هستیم طی یک تا دو ماه آینده پروژه‌ها احداث شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماهه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی بوده است.

خزایی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن خبر داد و تصریح کرد: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی، ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم‌التحریر، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف، کمک به آزادسازی ۱۷۰۰ زندانی مالی، ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰۰ جوان جویای کار و توزیع بیش از ۹۰۰۰ متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی انجام شده است.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فراغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

کد خبر 750663

دیگر خبرها

  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم