Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال مجموع حادثه دیدگان در حوادث استان یک هزار و ۴۷۹ نفر بوده‌اند که از این تعداد ۴۹ نفر مربوط به حوادث شهری، ۴۵۵ نفر حوادث جاده‌ای و ۸۷۲ نفر مربوط به حوادث سیل و آبگرفتگی بوده است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات

محمدرحیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای امسال 269 مورد حادثه در خراسان جنوبی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 148 مورد از این حوادث مربوط به جاده‌های استان بوده است افزود: همچنین از مجموع حوادث به وقوع پیوسته 38 مورد مربوط به سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به آمار کل حادثه دیدگان از ابتدای امسال تاکنون اشاره و بیان کرد: از ابتدای امسال کل حادثه دیدگان در حوادث استان یک هزار و 479نفر بوده‌اند.

شهریاری تصریح کرد: از این تعداد حادثه دیده 49 نفر مربوط به حوادث شهری، 455 نفر حوادث جاده‌ای، 872 نفر مربوط به حوادث سیل و آبگرفتگی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با بیان اینکه در این حوادث 99 نفر اسکان یافتند خاطرنشان کرد: کل عملیات راهسازی در حوادث جاده‌ای 41 مورد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مجموع تیم‌های عملیاتی اعزام شده را 410 تیم عنوان کرد و یادآور شد: تعداد نیروهای عملیاتی اعزام شده نیز یک هزار و 93 نفر هستند.

شهریاری اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 211 دستگاه آمبولانس به مناطق مختلف اعزام شدند.

وی با اشاره به درمان بیماران پوستی در برخی از روستاهای شهرستان درمیان افزود: با حضور پزشک داوطلب هلال احمر بیماران پوستی روستاهای ذکری و گل نی شهرستان درمیان تحت درمان قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از صبح پنج شنبه به مدت 2 روز 10 نفر از داوطلبین و پرسنل جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت به روستاهای ذکری و گل نی از توابع شهرستان درمیان اعزام شدند.

شهریاری بیان کرد: با توجه به بیماری پوستی شایع در منطقه تیم اعزامی با رویکرد درمان این بیماری با همراهی  پزشک متخصص پوست از دانشگاه علوم پزشکی تهران به محل اعزام شدند.

وی افزود: تیم اعزامی به بررسی، درمان و آموزش بیش از 60 نفر از بیمارن اهالی روستای مذکور پرداخت و کلاه آفتابی، داروهای مورد نیاز از قبیل کرم‌های ضد آفتاب و مرطوب کننده و پمادهای مرتبط با بیماری به طور رایگان در اختیار مردم روستاها قرار گرفت.

انتهای پیام/ ز

R41348/P41362/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد

تفاهم‌نامه بورسیه صنعتی با حضور رؤسای بنیاد نخبگان خراسان جنوبی، دانشگاه بیرجند و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف رفع برخی از مشکلات این استان در دو حوزه اشتغال و فناوری منعقد شد.

به گزارش ایسنا، لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، در این نشست هدف اصلی بورسیه صنعتی را تربیت نیروی متخصص با تضمین آینده شغلی دانست و ضمن تشکر از واحدهای اقتصادی مشارکت‌کننده، اظهار امیدواری کرد که با همکاری بنیاد نخبگان استان و سازمان صمت، این طرح بتواند بخش عمده‌ای از مشکلات استان را به‌ویژه در دو حوزه اشتغال و فناوری رفع کند.

دکتر سیدجواد حسینی واشان، معاون دانشگاه بیرجند نیز با اشاره به فرایند بورسیه صنعتی در استان خراسان جنوبی، افزود: فرآیند اجرای این طرح از اواخر اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز و در مرحله اول ۱۵۰ نیاز اعلام شد. در مرحله بعد هم ۸۰ سهمیه در دفترچه کنکور سراسری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۲۵۰ نفر به دانشگاه معرفی شدند که پس از طی مراحل مصاحبه با داوطلبان، در نهایت تعداد ۵ نفر دانشجو به عنوان بورسیه نهایی دانشگاه بیرجند معرفی شدند.

حسینی واشان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ قرارداد اولیه توسط بنیاد نخبگان خراسان جنوبی و برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌ها جهت رسیدن به تفاهم مشترک در این زمینه، در نهایت قراردادها برای امضا به شرکت‌ها ارسال شد.

به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در پایان، قراردادهای بورسیه صنعتی بین سه طرف امضا و مبادله شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • هلال احمر در ۶ استان جنوبی به حالت آماده‌باش درآمد
  • دانشگاه بیرجند، میزبان طرح بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان شد
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • برخی جاده‌های خراسان جنوبی لغزنده است
  • تیم امداد و نجات کوهستان خراسان شمالی چهار مفقودی را نجات داد