Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال سبک بازی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش را به سبک بازی تیم‌های مراکش و تونس تشبیه کرد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرناندو سانتوس که شاگردانش امشب (دوشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال تونس می‌روند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: منتظرم ببینم که بازیکنان‌مان بعد از پایان بازی‌های لیگ و تمرین این هفته تیم ملی در این بازی دوستانه چه وضعیتی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازی دوستانه که در پیش داریم این اجازه را به ما می‌دهد که تمامی جنبه‌های تیم را مورد ارزیابی قرار دهیم و با اصلاح ایرادات خود راهی روسیه شویم.

وی در ادامه اظهار داشت: نتایج همیشه برای ما مهم است و تیم ملی فوتبال پرتغال روی نتایج حساب باز کرده است. بازی‌ای هم نیست که ما رویش حساب باز نکنیم حالا می‌خواهد بازی دوستانه، کمی دوستانه، پیش از جام جهانی، پیش از مسابقات یورو و یا در یک رقابت رسمی باشد. به هر حال ما پس از یک دوره طاقت‌فرسا تیمی مناسب را معرفی خواهیم کرد و تعهدمان هم همانند همیشه خواهد بود.  

سرمربی پرتغال در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردم و طرفدار رئال مادرید بودم، آن هم بیشتر به خاطر اینکه کریستیانو رونالدو. به خود کریس هم شخصاً تبریک گفتم اما مایلم از همین جا بار دیگر به او تبریک بگویم. به هر حال همه ما روی کارمان تمرکز کرده‌ایم و اطمینان دارم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد. همیشه برای تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم تحت‌هدایت من مهم بوده که رونالدو را در اختیار داشته باشیم.

سانتوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از زمانی که در سال 2014 هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده گرفتم، انگیزه را در بازیکنانم می‌بینم و همین انگیزه بود که ما را به قهرمانی اروپا سوق داد. قهرمان شدن مهم است، اما این فشار را به روی ما بیشتر می‌کند و کار دیگر تیم‌ها راحت‌تر می‌شود.

 سرمربی پرتغال در خصوص حریف تدارکاتی امشب تیمش خاطرنشان کرد: تونس تیمی سازمان‌یافته و باکیفیت است که در جام جهانی 2018 هم حضور خواهد داشت. از حیث سازماندهی و روش تفکرات بازی، سبک بازی آنها شبیه به مراکش است و از آنجایی که ما به بازی با تیم‌های آفریقایی عادت نداریم، این آزمون خوبی برای ما به شمار می‌رود. تیم ملی ایران هم فوتبالی شبیه به این تیم‌ها (تونس و مراکش) دارد و تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش را هم باید در این دسته‌بندی قرار داد.

پرتغال در گروه B جام جهانی 2018 روسیه به ترتیب با تیم‌های اسپانیا، مراکش و ایران بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند

بازیکن سابق تیم ملی فرانسه باور دارد که دو ستاره برزیلی سابق دنیای فوتبال، با سبک زندگی درست می توانستند جاودانه تر شوند.

طرفداری | پیش از سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بر فوتبال، هواداران این ورزش فرصت تماشای هنرمندان بزرگی دیگری را داشتند. در میان آن‌ها، دو بازیکن برزیلی به نام های رونالدو نازاریو و رونالدینیو بودند که بر نسل مهمی از بازیکنان و هواداران تاثیر زیادی گذاشتند. 

این سوال مطرح می‌شود که آیا این دو جادوگر می‌توانستند بهتر از مسی و رونالدو که در مجموع ۱۳ توپ طلا دارند، عمل کنند؟ سمیر نصری مطمئن است که با سبک زندگی بهتر، این دو بازنشسته می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند. او در توییچ گفت:

رونالدو و رونالدینیو از نظر استعداد ناب، به راحتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قرار می گرفتند، البته اگر در کارشان جدی می بودند. کارهایی که رونالدینیو کارهایی با توپ انجام می‌داد که نظیر آنها را ندیده بودیم.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه