Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@22:37:26 GMT

آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی و بنیانگذار عرفان حلقه

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۸۵۴۵

آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی و بنیانگذار عرفان حلقه

ساعت24-وکیل مدافع محمدعلی طاهری درباره اتهام فساد فی‌الارض به موکلش گفت: بحث فساد فی الارض دوبار به دیوان رفته و نقض شده است.

 محمود علیزاده طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری با بیان اینکه ما تجدیدنظرخواهی کردیم، گفت: هنوز اطلاعی نداریم و باید وضعیت به ما ابلاغ شود و وقت رسیدگی برای آن تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاظر روابط حسنه‌ای بین ضابطین و محمدعلی طاهری برقرار شده است، تاکید کرد: طاهری گفت که من دختر و پسری دارم که می‌خواهم به زندگی خود بازگردم و قصد انجام فعالیت‌های عرفانی و درمان غیرپزشکی هم ندارم الان هم یکی دو ماه است که به ایشان مرخصی دادند و هرماه چندروز در مرخصی بودند.

علیزاده طباطبایی افزود: امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

وکیل طاهری درباره اتهام فساد فی‌الارض به موکلش گفت: بحث فساد فی الارض دوبار به دیوان رفته و نقض شده است.

وی درباره پرونده دکل نفتی هم گفت: درباره آن تصمیمی گرفته نشده و پس از ماه مبارک رمضان جلسات رسیدگی ادامه پیدا خواهد کرد.

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طاهری عصر یکشنبه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا در سراسر کشور و در شیراز گفت: امیدواریم با همدلی میان همه دستگاه‌ها و با رویکرد مومنانه این طرح و با کرامتی که در کارکنان فراجا وجود دارد این طرح سبب بهبود سیمای فرهنگی شهرمان و زدوده شدن معضلات فرهنگی شود.

رئیس سابق شورای شهر شیراز گفت: امروز با اینکه فراجا مظلومانه اما با اقتدار در انتهای خط مقابله با بی حیایی‌ها ایستاده اما سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص وظایفی دارند که باید به ارائه گزارش کار در باب آن بپردازند.

طاهری با بیان اینکه به فرموده شهید بهشتی هم اقناع و هم قدرت هردو با هم لازمه مدیریت است گفت: اقناع به تنهایی ممکن نیست و قدرت بدون اقناع نیز به دیکتاتوری منجر می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز گفت: دشمن امروز به دنبال دوقطبی‌سازی و تبدیل بدحجابی از مسأله‌ای فرهنگی به چالشی امنیتی است و از همین روی اهمیت و ظرافت مأموریت ناجا مشخص می‌شود.

وی از رئیس پلیس فارس خواست از فرمانده فراجا دعوت کند که پس از سرکشی از شهرهای مشهد و قم به شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) نیز سفر کند.

طاهری در پایان از شهردار شیراز درخواست کرد گزارش مستندی از اقدامات شهرداری شیراز با مضمون حمایت از طرح حجاب و عفاف به شورا جهت تنویر افکار عمومی ارائه دهد.

کد خبر 6097655

دیگر خبرها

  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • لبه تیغ
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • شاعری که براساس دانش ادبی شعر نسروده!
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • لرستان در سوگ بنیانگذار مکتب تشیع
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!