Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهرستان قرچک به برررسی تاسیسات زیرساختی و موقعیت جغرافیایی شهرک صنعتی قرچک پرداخت و گفت :زیرساخت های این شهرک صنعتی تا 11 ماه آینده تکمیل خواهد شد.

از روابط عمومی وزارت صنعت، صادق نجفی در نشست صمیمانه با صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی قرچک، اظهار کرد: 90 درصد صنعت کشور از صنایع کوچک و متوسط تشکیل شده است و اکنون بیش از 29 هزاز طرح صنعتی در کشور در حال ساخت است و نشان می دهد که کارآفرینان نگرانی از تحریم ها و شرایط بین المللی ندارند بنابراین صنعتگران امروز رزمنده اصلی و سربازان جبهه اقتصادی کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای دومین بار به شهرک صنعت قرچک آمده است و تغییرات رو به جلو واحدهای صنعتی مستقر در شهرک را دیده است، گفت: تاکنون 25 واحد صنعتی در این شهرک به بهره برداری رسیده و فعال شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: تامین گاز و برق مناسب مشکل اصلی صنعتگران این شهرک است به همین منظور و برای رفع مشکل برق صنعتگران در شهرک صنعتی قرچک روز دوشنبه با معاونان وزارت نیرو جلسه ای برگزار خواهد شد تا مشکل برق شهرک صنعتی قرچک و سایر شهرک های صنعتی تهران رفع شود.

نجفی با بیان اینکه شهرک صنعتی قرچک تا 11 ماه آینده گازدار خواهد شد، تصریح کرد: برخی از زیرساخت ها در شهرک صنعتی قرچک با همت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران و مدیر شهرک در 5 یا 6 ماه آینده تامین خواهد شد اما تمام زیرساخت های شهرک صنعتی قرچک تا 11 ماه آینده تکمیل خواهد شد.

معاون وزیر صنعت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه منطقه قرچک، ورامین و پیشوا نیاز به ایجاد اشتغال دارد، گفت: 600 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک در حال ساخت و نزدیک به بهره برداری است و در آینده نزدیک بیش از هزار شغل در این منطقه ایجاد خواهد شد.

نجفی با تاکید بر اینکه با مدیریت جهادی برای رفع مشکلات صنعتگران در تلاش هستیم، اظهار کرد: مشکلات صاحبان صنایع کوچک هر روز و مورد به مورد در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بررسی می شود.

گفتنی است صادق نجفی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت به همراه مسعود مرسلپور فرماندار قرچک، حسین نقوی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران، فرشاد مقیمی معاون سازمان صنایع کوچک، فتحعلی محمدزاده معاون سازمان صنایع کوچک، همایون توفیقی مدیر HSEE سازمان صنایع کوچک از 4 واحد صنعتی و یک واحد تولیدی در آستانه بهره‌برداری در شهرک صنعتی قرچک بازدید کرد.

این واحدهای فعال شامل تولیدی نسکافه و رست قهوه اخوان اسماعیلی،کشباف و جوراببافی پایاب، پارچه رومبلی سام سپهر ایرانیان، حصیربافی محمدی است و همچنین واحد تولیدی نخ نانو (نساجان پارس مهریس) نیز به زودی در شهرک صنعتی قرچک به بهره‌‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست وزیر صنعت معدن و تجارت شهرک صنعتی قرچک سازمان صنایع کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه‌السادات میرجلیلی مسئول انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از برگزاری رویداد خشتانه خبر داد.

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره معماری در دانشکده هنر و معماری واحد یزد درحال برگزاری است که یکی از این برنامه‌ها، برگزاری رویداد خشتانه بود.

مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد و مسئول برگزاری رویداد خشتانه تأکید کرد: این رویداد علمی ـ دانشجویی همزمان با هفته بزرگداشت معماری به همت انجمن علمی معماری (مهرازان) دانشکده هنر و معماری دانشگاه برگزار شد.

میرجلیلی تبیین کرد که در رویداد خشتانه می‌تواند علاوه بر تجربه ساخت عناصر معماری در قالب کوچک؛ دانشجویان علاقه‌مند را با انجام کار‌های تیمی که یکی از نیاز‌های رشته‌ی معماری است آشنا کند.

وی، هدف این رویداد را انجام کار تیمی دانشجویی با مواد و مصالح جذاب (خشت‌های کوچک و ملات) عنوان کرد که با حضور ۱۵ نفر در قالب سه گروه تیمی به رقابت پرداختند.

نخستین دوره جشنواره معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همراه با اجرای برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری سمینار‌های علمی با حضور استادان صاحب‌نظر، بازدید از بافت تاریخی یزد و برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی متناسب با رشته مهندسی معماری از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟