Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@07:21:46 GMT

منافقين بدون پرچم و آرم فعاليت مي کنند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۸۶۷۰

منافقين بدون پرچم و آرم فعاليت مي کنند

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - دبيرکل بنياد هابيليان گفت: کارکرد نفاق منافقين در داخل کشور خيلي جدي گرفته نشده و همين امر فرصتي ايجاد کرده تا اين جريان تروريستي با چهره ديگر و بدون پرچم و آرم اهداف خود را پيگيري کند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، از زماني که ترامپ به کاخ سفيد راه يافته است سياست هاي خصمانه عليه جمهوري اسلامي ايران خصمانه تر شده و دولتمردان آمريکايي هرچند که در سخن، تکذيب مي کنند ولي در عمل سياست تغيير نظام در ايران را دنبال مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته قابل تامل در اين بين همراهي و نزديکي دولتمردان آمريکايي با منافقين است به طوري که چهره هايي همچون جان بولتون و رودي جولياني از چهره هاي نزديک به ترامپ در نشست ها و ميتينگ هاي منافقين حضور يافته و در ازاي دريافت مبالغي در اين نشست ها عليه ايران سخنراني مي کنند. يکي از آخرين اتفاقات در اين زمينه حضور رودي جولياني از مشاوران ترامپ در نشست منافقين و پاره کردن برجام و انداختن آب دهان به اين توافق بود.
اين در حالي است که اسناد فراواني در نهادها و مجامع بين المللي از جمله در وزارت امور خارجه آمريکا از فعاليت هاي تروريستي منافقين وجود دارد و اين گروه در مجامع و نهادهاي بين المللي به عنوان يک گروه تروريستي شناخته شده است.
در همين خصوص«محمد جواد هاشمي نژاد» دبير کل بنياد هابيليان (کانون خانواده شهداي ترور) روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا گفت:تضاد فرهنگ انقلاب اسلامي ايران با سلطه جويي آمريکا از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به طور مشخص وجود داشته و گروهک هايي نظير منافقين و سلطنت طلبان که به خيال خود درصدد براندازي نظام هستند تلاش مي کنند در اين شکاف و فاصله اي که وجود دارد تحرکاتي داشته باشند.
اين کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه بقاي يک نظام و يک گروه سياسي يا اتکاي به مردم ،و يا اتکاي نيروي خارجي ممکن است، اظهار داشت:در تمام اسناد بين المللي حتي اسناد وزارت خارجه آمريکا به سوابق خيانت ها و جنايت هاي منافقين اشاره شده است. واقع امر اين است که اين گروه مورد نفرت ملت ايران است و چنين گروهي اگر بخواهد قوام پيدا کند بايد خود را به سياست هاي سلطه جويانه آمريکا نزديک بکند.
وي افزود:سياست هاي آمريکا در زمان دمکرات ها و جمهوري خواهان تفاوت اساسي ندارد اما نوک ستيز جمهوري خواهان عليه ايران در مقايسه با دموکرات ها مقداري تيزتر است و از اين رو زمينه فعاليت هاي منافقين در زمان نئوکان هايي همچون دوره بوش و ترامپ بيشتر فراهم است.
هاشمي نژاد خاطرنشان کرد:منافقين در ده ، دوازده سال گذشته براي پيشبرد اهداف خود اميدي به اروپا نداشته اند بنابراين به ويژه بعد از حضور آمريکا در عراق تمرکز خود را متوجه اين کشور کرده است.
دبير کل بنياد هابيليان ادامه داد:منافقين بعد از خيانت هايي که در کنار صدام عليه ملت ايران کردند تلاش کردند با اقداماتي نظير آنچه در مورد سايت هاي هسته ايران اتفاق افتاد و يا جاسوسي براي اسرائيل ، دست داشتن در ترور دانشمندان هسته اي و بسياري مسائل ديگر به آمريکا خدمات رساني کنند.
وي ادامه داد:منافقين تلاش مي کنند با جنگ طلبان آمريکايي حلقه اتصالي ايجاد کنند و با پول و رايزني هاي رژيم صهيونيستي حرف هاي خود را از زبان آنها بزنند.از همين روست که مي بينيم افرادي نظير پمپئو و جان بولتون بارها در سخنان خود به اهدافي که منافقين در پي آن هستند اشاره مي کنند.
هاشمي نژاد با اشاره به روحيه کاسب مابانه ترامپ اظهار داشت:وي تلاش مي کند با سرو صدايي که ايجاد مي کند بيش از پيش منطقه را بدوشد و از اين طريق وضعيت اقتصادي آمريکا را نجات دهد و براي پيشبرد اين نوع اهداف به ابزارهايي مثل منافقين نياز دارد.
دبير کل بنياد هابيليان درباره انتقاداتي که در داخل آمريکا از نزديکي دولت آمريکا به منافقين انجام مي شود، گفت:اگرچه افراد نسبتا مستقل تر در آمريکا از نزديکي دولت آمريکا به منافقين انتقاداتي مي کنند ولي مسئله حمايت آمريکا از تروريسم بخصوص در دوران فعلي مسئله پنهاني نيست .خانم کلينتون در کتاب «گزينه هاي دشوار» هم مي گويد اساسا به وجود آورنده القاعده و داعش آمريکا بوده است.
وي اضافه کرد:آنچه امروز مورد اعتراض قرار مي گيرد اين است که وقتي گزارشات آشکار بين المللي اشاره دارد به اينکه به لحاظ نظامي نمي شود ايران را شکست داد و تنها راه ممکن مسير داخلي است چرا آمريکا از ابزارهايي استفاده مي کند که در داخل به شدت مورد نفرت مردم ايران هستند.
اين کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه سياست هاي جنگ طلبانه دولت فعلي اين خاصيت را دارد جبهه مقابل خود را هم ايجاد کرده است، گفت: به نظر نمي رسد گوش دولتمردان آمريکايي بدهکار مخالفت هاي داخلي باشد . درعين حال نبايد فراموش کرد که استفاده از اين ابزارها انسجام ملي را در ايران بيشتر مي کند و اين کاملا در تضاد با هدفي است که دنبال آن هستند.
هاشمي نژاد در بخش ديگر از اظهارات خود درباره تلاشهاي تخريبي منافقين در کشور گفت:منافقين صرفا يک سازمان نظامي نبوده اند؛ اينها در طول 50 سال سابقه خيانت و جنايت خود به خوبي راه هاي تقابل با منافع ملت ايران را به لحاظ جنگ رواني و کارکردهاي جعلي در داخل و فروريختن افراد ياد گرفته و نقش خود را ايفا کرده اند.
وي گفت:کارکرد نفاق منافقين در داخل خيلي جدي گرفته نشده و راه تقابل با آن انجام نشده و همين امر فرصتي ايجاد کرده تا نفاق با چهره ديگر و بدون پرچم و آرم اهداف خود را پيگيري کند.
دبير کل بنياد هابيليان اضافه کرد: نگاه حاکم بر کشور بخصوص در بين افراد تصميم گير اين است که سازمان منافقين يک سازمان نظامي است و ما چون به لحاظ نظامي قدرت برتر هستيم-که واقعا هم هستيم- اين موضوع باعث مي شود گروهک هاي نظير منافقين را به هيچ انگاريم.
وي تصريح کرد:اگرچه ما در حوزه نظامي مدتها پيش توانستيم بر منافقين پيروز شويم با اين حال اين نوع نگاه کارکرد نفاق منافقين را ناديده مي گيرد و فرصتي به دشمن مي دهد تا از تجربه 50 ساله خود عليه ملت ايران بهره برداري کند.
سيام**2021**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک منبع دیپلماتیک اسرائیلی به جروزالم پست مدعی شد که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) نمی‌تواند بدون حمایت آشکار و تاکتیکی آمریکا علیه نخست ‌وزیر اسرائیل و مقامات ارشد آن اقدام کند.
 
وی ادامه داد: «جو بایدن [رئیس جمهور آمریکا] کجاست؟ چرا او ساکت است؟»
 
این اظهارات در حالی بیان شد که بنا بر گزارش‌ها، اسرائیل نگران احتمال صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه شخصیت‌های ارشد و ارتش رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو است.
 
در این میان نتانیاهو گفته بود که اسرائیل تحت رهبری من هیچ تلاشی را از سوی دیوان کیفری بین‌المللی برای تضعیف حق ذاتی خود در دفاع را نخواهد پذیرفت.
 
کریم خان، دادستان ارشد دیوان بین‌المللی کیفری در نوامبر 2023 تایید کرد که در حال انجام تحقیقاتی درباره جنایات جنگی احتمالی در کرانه باختری، غزه و بیت‌المقدس شرقی است که تاریخ آن به 13 ژوئن 2014 بازمی‌گردد.
 
خان گفت که این تحقیقات به تشدید خصومت‌ها و خشونت‌ها از زمان حملاتی که در 7 اکتبر 2023 روی داد، ارتباط دارد.
 

دیگر خبرها

  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • پیروزی بدون جنگ
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد