Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: آزادی ۳۳۹ زندانی جرائم غیرعمد کردستانی نیازمند بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسحاق ابراهیمی در برنامه زنده تلویزیونی سیمای مرکز کردستان با تبریک ماه رمضان به همه مردم اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته با حمایت‌های مردم و مسئولان موفق شدیم که 277 نفر از محکومین مالی غیرعمد که در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کردند، آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های‌شان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال 339 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کردستان تحمل حبس می‌کنند و برای آزادی آنها بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته علاوه بر حمایت‌ها و کمک‌های مردمی جذب شده، شوکات نیز حدود 8 میلیارد تومان از حق و حقوق خود گذشت کردند، که تقریباً نیمی از عملکرد ستاد دیه استان را به خود اختصاص دادند، و این اقدام آنان قابل تقدیر بوده و همت و بزرگواری مردم کردستان را نشان می‌دهد.

ابراهیمی افزود: از مردم سراسر استان کردستان درخواست داریم که در مراسم جشن گلریزان که چهارشنبه هفته‌جاری ساعت 17 عصر در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود، همانند سالیان گذشته شرکت کنند و هر کسی به اندازه سهم خود در این کار خیرخواهانه مشارکت کند، تا بلکه بتوانیم مشکل زندانیان جرائم غیرعمد را برطرف کنیم.

گذشت 8 میلیارد تومانی شاکیان کردستانی از زندانیان جرائم غیرعمد

نماینده مردم در ستاد دیه استان کردستان نیز با قدردانی از روحیه گذشت مردم این خطه اظهار داشت: در سال گذشته از 16 میلیارد تومان کمک‌های جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، 8 میلیارد تومان آن مربوط به گذشت شاکی بود.

مهدی حسام‌شریعتی افزود: در سال گذشته مردم کردستان یک میلیارد و 400 میلیون تومان به‌صورت نقدی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

وی گفت: همچنین ستاد دیه کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی و کمیته امداد استان به ترتیب یک میلیارد و 200 میلیون تومان، 2 میلیارد تومان و 25 میلیون و 600 هزار تومان به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده و بانک‌های عامل نیز یک میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات 4 درصدی پرداخت و خود محکومین هم 500 میلیون تومان آورده شخصی جمع‌آوری کردند.

نماینده مردم در ستاد دیه استان کردستان گفت: مطمئن هستیم که امسال نیز همانند سالیان گذشته مردم خیرخواه سراسر استان در مراسم جشن گلریزان شرکت می‌کنند و زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

انتهای پیام/ز

R7848/P41362/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند

به گزارش قدس آنلاین، جمعیت وفاق ملی بحرین فهرستی را منتشر کرد که شامل زندانیان زندان مرکزی «جو»، زندان نظامی «قرین»، مرکز بهداشتی «کانو» و زندان «الحوض الجاف» می‌شود.

براساس گزارش العهد، جمعیت وفاق ملی بحرین بر لزوم تکمیل مرحله آزادی مابقی زندانیان سیاسی و پاکسازی زندان‌ها تاکید و اعلام کرد که آزادی‌های روزهای گذشته گام مهمی بود و تکمیل آن برای خاتمه بخشیدن به این پرونده بشردوستانه که بار سنگینی برای وطن بوده و پیامدهای حقوقی بدی به همراه دارد، امری مهم است.

وفاق بحرین ابراز امیدواری کرد که این فهرست با آزادی آخرین زندانی سیاسی به صفر برسد، زیرا پرونده زندانیان عقیدتی و آزادی آنها مهمترین مسأله در رابطه با مطالبات سیاسی در بحرین تلقی می‌شود.

پیشتر آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین از مردم این کشور خواسته بود برای تحقق تمامی خواسته‌هایشان به جنبش‌های مردمی خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد