Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:42:09 GMT

حمایت کاپلو از سوپر ماریو

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۹۰۲۷

حمایت کاپلو از سوپر ماریو

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه به ستایش از ماریو بالوتلی پرداخت و از تصمیم مانچینی برای بازگشت این مهاجم به تیم ملی حمایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  مدیاست، بعد از  انتخاب روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا، ماریو بالوتلی بار دیگر این شانس را پیدا کرد که پیراهن آتزوری را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانچینی علاقه زیادی به بالوتلی دارد و سابقه کار کردن با این مهاجم جنجالی را هم در اینتر و هم در منچسترسیتی دارد.

فابیو کاپلو، سرمربی سرشناس ایتالیایی به حمایت از  تصمیم مانچینی پرداخت. او بر این باور است که بالوتلی می‌تواند بار دیگر با مانچینی به روزهای اوج خود برگردد.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال روسیه گفت‌: این بهترین فرصت برای بالوتلی است که بار دیگر توانایی های خود را ثابت کند. او بازیکنی با کیفیت و با استعداد است و می‌تواند  کمک زیادی به تیمش کند.

کاپلو ادامه‌ داد: مانچینی نشان داد که علاقه خاصی به بالوتلی دارد. این مهاجم باید از فرصتی که به دست آورده نهایت استفاده را ببرد. بالوتلی با تجربه شده است. او در نیس عملکرد درخشانی از  خود نشان داده و به نظر می‌رسد که به روزهای اوجش برمی‌گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام فابیو کاپلو ماریو بالوتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • مهارت بالای ماریو بالوتلی در چالش گل کوچک / فیلم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند