Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: گسترش حجم صادرات استان اردبیل به بیش از ۲۰۰ هزار دلار در سال رسیده است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی با سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) و طرح اردوهای جهادی در اردبیل اظهار داشت: در راستای حمایت از بحث اشتغال تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط لازم است با جدیت تمام زمینه و بستر لازم را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همت مسئولان و بسترسازی‌های مناسب زمینه اشتغال‌زایی در مناطق روستایی فراهم است و در این راستا با همکاری تمامی دستگاه‌ها به ویژه بسیج سازندگی می‌توان ایجاد شغل در مناطق مختلف استان را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به این که  راه‌اندازی طرح‌هایی با تسهیلات کم به ایجاد اشتعال بیشتر کمک می‌کند گفت: از تمام دستگاه‌هایی که در راستای ایجاد اشتغال تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنیم و با تمام توان برای حمایت از اشتغال‌زایی در سطح استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

بهنامجو اظهار کرد: مهم‌ترین راه نجات اقتصادی استان توسعه روابط با کشور دوست و همسایه آذربایجان است که از روز نخست جزو برنامه‌های اصلی وی و همکارانم در استانداری اردبیل قرار گرفته است.

وی افزود: امیدوارم با همکاری و تلاش‌های مقامات سیاسی و دیپلماسی دو کشور و به خصوص سفرای دو کشور بتوانیم روابط و مراودات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را گسترش دهیم.

استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای گسترش حجم صادرات استان اردبیل به بیش از 200 هزار دلار در سال اشاره و بیان کرد: با تلاش و همکاری صمیمانه مقامات طرف آذری و 24 ساعته شدن فعالیت گمرک بیله‌سوار و با توجه به روابط عمیق و تاریخی و پیوندهای اجتماعی بین مردم استان اردبیل و جمهوری آذربایجان می‌توانیم روابط را در ابعاد مختلف گسترش دهیم.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید عسل دارد.

نوبخت اژدری ۱۱ اردیبهشت در جلسه منتخبین جدید هیات مدیره تعاونی زنبورداری گفت: استان اردبیل مهد پرورش زنبور عسل است و رتبه چهارم کشوری را در تولید دارد.

اژدری با بیان اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل از زنبورستانهای استان برداشت شده است، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات گردآوری شده، در استان اردبیل بیش از ۵۰۲ هزار و ۹۶۹ کلنی زنبور عسل مدرن با میانگین تولید ۱۴.۷ کیلوگرم عسل و میانگین تولید در کلنی های سنتی ۶.۷ کیلوگرم عسل می باشد.

این مقام مسئول افزود: تعداد کل زنبورستان‌های این استان را بر اساس اطلاعات آماری انجام شده ۳ هزار و ۷۱۴ زنبورستان شمارش شده و افراد شاغل در این زنبورستان‌ها ۶ هزار و ۲۴۳ نفر بر اساس تعداد کلنی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب کشاورزی است و ۳۵ درصد اشتغال به این بخش مربوط می شود و بیانگر این است که یک سوم اشتغال وابسته به بخش کشاورزی است اما متأسفانه فرهنگ تعاون در این استان زرخیز جای خود را باز نکرده است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش از ۶ هزار نفر در صنعت زنبورداری استان اردبیل
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور