Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:39:48 GMT

معرفی راه‌یافتگان به مرحله داوری جایزه «فرشته»

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۱۹۱۴۹

معرفی راه‌یافتگان به مرحله داوری جایزه «فرشته»

هیات انتخاب چهارمین دوره جایزه «فرشته» اسامی راه‌یافتگان به مرحله داوری این جایزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی  این جایزه، چهارمین دوره جایزه داستانی «فرشته» با موضوع «آژیر قرمز» در بخش داستان  به معرفی نفرات برگزیده به مرحله داوری نهایی رسید.

محمدعلی حیدری -مدیر روابط‌عمومی جایزه «فرشته»- گفت: هیات انتخاب بخش داستان در این دوره متشکل از  امید بلاغتی، حسین پاکدل، کاوه فولادی‌نسب، حسن محمودی و شیوا مقانلو  فعالیت خود را از اردیبهشت ۹۷ آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب پس از بررسی  ۳۴۸  اثر (۱۹۲ زن و ۱۵۲ مرد) رسیده  به دبیرخانه  جایزه، هیات انتخاب ۳۰ اثر (۱۸ زن و ۱۲ مرد) را برگزید. هیات داوران این جایزه متشکل از علی خدایی، بلقیس سلیمانی و ناهید طباطبایی نیز کار بررسی ۳۰ اثر را از خردادماه آغاز کرده‌اند.

 بر اساس این گزارش اسامی ۳۰ نفری که به مرحله داوری رسیده‌اند، به این  ترتیب اعلام شده است:

الهام صداقتی، امین اطمینان، آرمین ریاضی، بهرام غلامی، دلارام دلنواز، رکسانا ایور، زهرا عسگری،زهرا گودرزی، سارا قشقایی،سارا کنعانی، سحر رفیع، سولماز اسعدی، سهیل گلچین،عطیه خراسانی، فاطمه زاهدی، فاطمه محسنی، فروزان طاهری، گل‌سا شهریاری، مجتبی هژبری، محدثه شریفات، محسن پایمزد، محسن مرادی، محسن یاوری، محمدعلی خبیر، محمود اشرف زارعی، مریم محمدی، مهدی زمانی، میثم فرهمندیان، نجمه سجادی،نعیمه بخشی.

جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول تندیس جایزه «فرشته»، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و مبلغ ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال جایزه نقدی است و جایزه ۱۰ نفر برگزیده هیات داوران: لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب و چاپ اثر به صورت یک جلد کتاب خواهد بود.

مراسم پایانی چهارمین دوره جایزه «فرشته» به دبیری پژمان موسوی با معرفی برگزیدگان، ٣٠ خرداد ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام چهارمین دوره جایزه فرشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: کمیته داوران باید برای بازی سپاهان و پرسپولیس داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود.

سیدمهدی سیدصالحی پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه حساس است، تیم‌ها بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی هستند؛ سپاهان با بردن پرسپولیس فاصله خود را با این تیم کم می‌کند و می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از حضور اوسمار و اضافه شدن اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شاداب‌تر بازی می‌کند و ضعف این تیم در خط حمله برطرف شد، هر دو تیم دنبال بازی مالکانه هستند و جنگ هافبک‌هاست، هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، تمرکز بیشتری داشته باشد و شرایط ایده‌آل را داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

سیدصالحی تصریح کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی نیز از آکادمی به تیم اضافه شدند، حواشی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون علیه این تیم وجود داشته اما هواداران سپاهان توقع دارند، این تیم بهترین نتایج را بگیرد زیرا سپاهان از سال‌های گذشته طلایه‌دار فوتبال ایران بوده است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان بازی با ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده و به لیگ برتر برگشتند اما شادابی کامل در سپاهان دیده نمی‌شود، سپاهان با بردن تیم پرسپولیس با اعتماد به نفس بالایی لیگ و جام حذفی را ادامه خواهد داد، سپاهان با پیروزی در این دیدار اتفاقات اخیر را به فراموشی می‌سپارد.

وی با اشاره به اهمیت داوری این دیدار گفت: حساسیت بازی برای داور زیاد است، تا زمانی که VAR نباشد برخی تیم‌ها از داوری ضرر می‌کنند، کمیته داوران باید داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود، همچنین نباید حواشی از سوی تیم‌ها ایجاد شود تا فشار بر روی داور بیشتر نشود.

سیدصالحی در پایان عنوان کرد: اگر قرار است از VAR استفاده شود باید در همه بازی‌ها باشد، تیم‌های بالای جدول و تیم‌های پایین جدول حساسیت بالایی برای بازی‌ها دارند، وقتی فقط در شهرآورد تهران از VAR استفاده می‌شود، نگاه به پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است در حالی که باید نگاه به همه بازی‌ها باید به یک شکل باشد، باشگاه‌ها باید ورود کنند و نباید بگذارند در حق تیمشان اجحاف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال