Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی استان فارس گفت: صدا و سیمای فارس می‌تواند در مباحثی از جمله معرفی و برندسازی کالاهای تولید داخل استان نقش موثری را ایفا کند و همسو با اهداف حمایت از کالای ایرانی گام بردارد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی شیراز، جمال رازقی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: محصولات تولید شده در داخل استان از قابلیت معرفی‌شدن به‌صورت برند ملی برخوردار هستند و با افزایش سطح کیفی، انجام تبلیغات و فرهنگ‌سازی مورد نیاز می‌توان به این مهم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صادرات یکی از ابعاد حمایت از کالای ایرانی است، افزود: در جهت عرضه کالای ایرانی در داخل و خارج از کشور باید شرایطی ایجاد شود که کالای ایرانی به لحاظ کیفیت قابلیت رقابت با کالاهای مشابه را داشته باشد که رسیدن به این مهم نیاز به همکاری و عزم بخش دولتی و خصوصی دارد.

رازقی اظهارداشت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور ایجاد امید، انگیزه در بین تولیدکنندگان و ترویج گفتمان و زمینه‌سازی جهت حمایت و رونق از کالای ایرانی یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه ملی در استان‌هاست.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی وظیفه‌ای را بر دوش مردم و مسئولان قرار داده است، اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی به معنای صرف خرید کالای ایرانی توسط مردم داخل کشور نیست بلکه این نام‌گذاری ابعاد مختلفی دارد که صدا و سیما رسالت سنگینی برای نهادینه کردن و تحقق این شعار در بعد داخلی و خارجی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی شیراز افزود: با گام برداشتن در مسیر تحقق حمایت از کالای داخلی شاخص هایی از جمله اشتغال، بالارفتن سطح درآمد مردم، ارتقای نسبی رفاه شهروندان، افزایش صادرات، بازگشت مجدد کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌‌راکد به عرصه تولید و ارتقا خواهد داشت.

رازقی عنوان کرد: دستیابی به اهداف حمایت از کالای ایرانی، نیاز به اقدام فرابخشی و مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است لذا در سیاستگذاری‌های مربوط به "حمایت از کالای ایرانی" باید از هر گونه نگاه بخشی و جزئی پرهیز و به صورت فرابخشی عمل شود.

وی تصریح کرد: امروز اقتصاد و معیشت مطالبه اصلی مردم است که باید مد نظر مسئولان به ویژه رسانه قرار گیرد و همه فعالیت‌ها با هدف واحد انجام شود تا شاهد بهبود فضای اقتصادی و کسب و کار در استان باشیم.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: تلاش رسانه ملی در استان حرکت موثر در جهت توسعه استان است که این مهم را با حمایت از بخش اقتصاد فارس دنبال می‌کنیم.

آمادگی صدا و سیمای فارس برای معرفی و شناساندن کالاهای استان

سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس، نیز در این  دیدار گفت: هنر همه مدیران به ویژه صدا و سیما فعالیت در جهت توسعه استان فارس است و توسعه، رشد و تعالی مردم و استان فارس اولویت ما در رسانه ملی است.

وی با بیان اینکه ما در رسانه ملی در استان در کنار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی هستیم، افزود: صدا و سیمای مرکز فارس آماده همکاری برای معرفی و شناساندن کالاهای تولید شده در داخل استان است.

سهرابی اظهارداشت: کار و تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی مردم از مهم‌ترین مسایل در استان است که ما نیز در این زمینه همراه و همگام بخش خصوصی و دولتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر این باوریم فرهنگ زیربنای اقتصاد است و تعامل بخش‌های مختلف رشد و توسعه همه بخش‌ها را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ز

R41382/P41362/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه گفت: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و این موضوع سبب استقبال شهروندان روسیه در سراسر این کشور شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، الدر بوتائف نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه باحضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد. 

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد. 

وی افزود: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم. 

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع سبب استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است. 

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است