Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اميرمحمدبخشي نماينده وزن چهارم کشورمان در فينال مسابقات تکواندو قهرماني آسيا با شکست نماينده کره‌جنوبي به مدال طلا دست يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه بيست و سومين دوره رقابت‌هاي تکواندو قهرماني آسيا که با حضور تيم هايي از 34 کشور به ميزباني ويتنام و در شهر هوشيمينه در حال پيگيري است، امروز (دوشنبه هفتم خردادماه) و در روز پاياني تکواندوکاران چهار وزن مردان و زنان به روي «شياپ چانگ» رفته‌اند که کيميا عليزاده و زهرا پور اسماعيل به مدال برنز دست يافتند و دو هوگوپوش ديگر به مرحله نيمه نهايي مدال راه يافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اميرمحمد بخشي هوگوپوش وزن چهارمي کشورمان براي کسب نشان زرين اين رقابت‌ها ابتدا «کاي چينگ چو» از هنگ کنگ را 26 بر يک شکست داد؛ در ادامه «رزايمي رزالي» از مالزي را 26 بر 5 از پيش رو برداشت.
سپس به مصاف «يراسل کايربک» از قزاقستان رفت و 24 بر 8 برنده شد و در مرحله نيمه‌نهايي نيز مقابل «يو چن هوآنگ» از چين تايپه نايب قهرمان جهان 2017، نايب قهرمان بازي‌هاي آسيايي 2014 و قهرمان المپيک نوجوانان 2014 با نتيجه 19 بر 17 به برتري رسيد.
اميرمحمد در ديدار فينال نيز «سئوک باي کيم» کره‌اي قهرمان آسيا 2016 و قهرمان نوجوانان جهان 2014 را 28 بر 11 از پيش رو برداشت و با شايستگي بر سکوي قهرماني قاره کهن ايستاد.
سعيد رجبي هوگوپوش وزن 87+ کيلوگرم کشورمان در اين رقابت ها ابتدا «بيش دي فرناندو» از سريلانکا را 30 بر 8 برد، سپس برابر سجاد مرداني ديگر نماينده کشورمان در اين وزن قرار گرفت، سجاد در اين ديدار مصدوم شد و با توجه به اينکه با نظر پزشک مسابقات قادر به ادامه بازي نبود، بازنده اعلام شد و سعيد به نيمه نهايي راه پيدا کرد.
رجبي در نيمه‌نهايي نتيجه را 12 بر 7 به «کيو دون اين» کره‌اي دارنده مدال برنز قهرماني جهان 2017، طلاي گرنداِسلم 2018، قهرمان آسيا 2016 و دارنده 4 مدال طلا، نقره و برنز گرندپري واگذار کرد و به مدال برنز اين وزن رسيد.
کيميا عليزاده هوگوپوش وزن 62- کيلوگرم کشورمان پس از يک‌دور استراحت در اولين ديدار با «کاسومي هيراباياشي» ژاپني مبارزه کرد و نتيجه را 4 بر 2 به نفع خود به پايان رساند. وي در نيمه نهايي به مصاف «تي‌ها لام» از ويتنام رفت و نتيجه را 6 بر 3 واگذار کرد و عنوان سومي رقابت‌هاي آسيا را به نام خود ثبت کرد.
زهرا پوراسماعيل نماينده وزن 73+ کيلوگرم کشورمان در نخستين گام رو در روي «دلوا ريزيکي» از اندونزي قرار گرفت و توانست 21 بر 10 پيروزي شود، در ادامه به مصاف «شوئين ژنگ» چيني رفت و 6 بر 5 به برتري رسيد. وي در نيمه‌نهايي با «پان گائو» ديگر نماينده چين مبارزه کرد و نتيجه را 12 بر 7 واگذار کرد و به مدال برنز رسيد.
لازم به يادآوري است،‌سروش احمدي، فرزان عاشورزاده، مهدي جلالي و ناهيد کياني چهار مدال نقره و آرمين هادي پور، احمد محمدي و مهدي خدابخش هم سه نشان برنز براي تيم کشورمان کسب کردند. ابراهيم صفري، طيبه پارسا، کيانا اخوان، سودابه صادقي، مليکا ميرحسيني، پوريا عرفانيان، هانيه اخلاقي، محمد سالار وحيدي و سجاد مرداني(آسيب ديده) نيز از دور مسابقات حذف شدند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید