Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران گفت: اگر در دیدار فینال انتخابی مقابل حسین خانی زودتر حمله را شروع می کردم می توانستم به برتری برسم.

سعید داداش پور در گفتگو با ایسنا، درباره علت شکست در فینال مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برابر مصطفی حسین خانی علی رغم اینکه این کشتی گیر را در مرحله نخست انتخابی شکست داده بود اظهار کرد: به هر حال رقابت های انتخابی تیم ملی به پایان رسید و هم اینک با دعوت کادر فنی در اردوی تیم ملی تمریناتمان را دنبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پیش از مسابقات انتخابی بدلیل مشکلات شخصی نتوانستم تمرینات خوبی داشته باشم و به همین دلیل شرایط بدنی حریفم بهتر از من بود و توانست من را شکست دهد.

آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران افزود: دنبال بهانه نیستم اما آن چیزی که من در اردوها دیدم این بود که حسین خانی 3 یا 4 کیلو از من سنگین تر بود. روز دوم مسابقات هم وزن کشی در ساعت هفت و نیم صبح انجام شد و مبارزه ساعت 6 بعدازظهر بود، به همین خاطر او فرصت کافی داشت به اصطلاح بدنش را پر کند.

وی درباره دیر شروع کردن برای کسب امتیاز از حریف و اینکه آیا می توانست او را شکست دهد گفت: بخاطر اینکه تمریناتم خوب نبود سعی کردم مدیریت زمان داشته باشم. در لحظات پایانی حمله را شروع کردم اما دیر اقدام کردم. می‌توانستم کشتی را ببرم اما همانطور که شما گفتید دیر شروع کردم.چندین بار با هم کشتی گرفته بودیم و زیر و بم کشتی هم را می دانستیم. اگر زودتر حمله را آغاز می کردم به پیروزی می رسیدم.

داداش پور درباره اهداف خود در تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: مانند سرباز در خدمت تیم ملی هستم و هر کجا که کادر فنی صلاح بداند کشتی می گیرم هر چند ممکن است برخی ها به لحاظ سنی حضور و مدال آوری من را در المپیک 2020 عجیب بدانند اما هدف من حضور در توکیو و مدال آوری برای کشورم است. آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و با تمام توانم کار می کنم تا به هدفم برسم. سعی می کنم با کمک کادر فنی ایراداتم را برطرف کنم و تمام تمرکزم بر روی تمرین و کشتی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انتخابی تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد مصطفي حسين خاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار گذاشتند. صنعت‌نفت به دنبال فرار از بحران و زنده نگه داشتن آخرین شانسش برای ماندن در لیگ برتر بود و در سمت مقابل مس رفسنجان تحت هدایت محرم نویدکیا در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و به دنبال تداوم این روند بود.

تیم میزبان خیلی زود در دقیقه ۱۹ موفق شد دروازه مس را باز کند. علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با یک شوت تماشایی از میانه زمین توپ را به زیر طاق دروازه حامد لک فرستاد تا او با یک سوپرگل، ۳ امتیاز مهم را به حساب صنعت نفت واریز کند.

محمدرضا مهدی‌زاده با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۶ از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه تیم فوتبال مس رفسنجان با ۳۱ امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت و در مقابل صنعت نفت با ۱۹ امتیاز در رتبه شانزدهم ماند.

گروه داوری: پیام حیدری، حسین مرادی و عباس پورحمیدی و امیر ایار/ ناظر: حسین خانبان

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، امیر محمد پناهی، صادق بارانی، حسین سنگیرگیر، حسین شنانی، یوسف کی‌شمس و علی یوسف.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

سرمربی: محرم نویدکیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟