Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مالک جديد باشگاه تراکتورسازي، گفت: مي‌خواهيم تراکتورسازي را قدرتمند و براي کسب قهرماني ببنديم.
به گزارش خبرگزاري فارس، محمدرضا زنوزي در گفت‌وگو با شبکه سهند در مورد اينکه چرا اقدام به خريد امتياز باشگاه تراکتورساي کرد، صحبت‌هاي زير را انجام داد.
* چه شد که قبول کرديد براي خريد تراکتورسازي اقدام کنيد؟
به خواست مسئولان و هواداران عزيز اين کار را انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدم تا مثل يک هوادار به باشگاه تراکتورسازي کمک کنم.
*آيا کل سهام به شما واگذار شده است؟
بله قرارداد واگذاري صد در صدي سهام تراکتورسازي انجام شد و فقط مراحل انتقال مانده که در حال برگزاري است.
* کارتان براي انتخاب سرمربي آغاز شده است؟
ما 10 روزي هست که انتخاب سرمربي را آغاز کرده‌ايم. بررسي گزينه‌هاي خارجي را آغاز کرده‌ايم و حتي با چند گزينه هم صحبت کرده‌ايم. از امروز هم کارمان را به طور رسمي شروع کرديم و و مي خواهيم هر چه سريع تر سرمربي را انتخاب کنيم. گزينه سرمربيگري تراکتورسازي بک گزينه طرار اول اروپايي يا آمريکاي جنوبي خواهد بود. براي سرعت بخشيدن به کارمان و براي اينکه تمرينات را زودتر آغاز کنيم با چند گزينه ليگ برتري نيز مذاکره کرده‌ايم تا کار خود را در تمرينات آغاز کنند و در ادامه هم زير نظر همان مربي خارجي که انتخاب مي‌شود در کادرفني فعاليت کنند.
* سوال: در مورد انتخابا بازيکنان چه سياستي در پيش گرفته ايد. آيا به فکر جذب بازيکن بومي هستي يا غير بومي و با اينکه مي خواهيد ترکيب از بازيکنان بومي و غير بومي را به تراکتور بياوريد؟
در مورد بازيکن اين تصميم را داريم که بهترين ها را جذب کنيم و در زمينه خارجي هم بازيکن طرار اول مي‌خواهيم. بازيکناني مي‌خواهيم که تا به حال از خارج به ايران نيامده باشند. در مورد بومي و غير بومي هم بايد بگويم که ما مي‌خواهيم تراکتورسازي را براي قهرماني ببنيديم. حتي براي آسيا هم برنامه داريم و مي‌خواهيم بعدها در آسيا هم مقام کسب کنيم. به همين دليل با جذب بازيکنان خوب و مربيان خوب مي توانيم به هدف مان برسيم.
* برنامه بلند‌‌ مدتان چيست؟
امروز بايد به فوتبال به چشم صنعت فوتبال نگاه کنيم. دنيا به فوتبال نگاه اقتصادي دارد و من مي‌خواهم از باشگاه استفاده کرده و در ميانه راه به سهام اوراق بهادر وارد شويم و سهام تراکتورسازي را به هواداران فروخته و وارد اين صنعت شويم.
* آيا نام باشگاه تراکتورسازي تغيير خواهد کرد؟
از نظر من خير اما اين تيم متعلق به هواداران است و هر طور آنها بخواهند من تصميم مي‌گيرم.
*ورزشگاهي که تراکتورسازي در آن به ميدان مي‌رود کجا خواهد بود؟
خوشبختانه در مجموعه ما امکاتان خوبي وجود دارد و اين بستگي دارد که هواداران تا چه حد از ما استقبال خواهند کرد.
با توجه به تعداد زيادي هواداران تراکتورسازي فکر نمي‌کنم اين کار در ورزشگاه گسترش فولاد انجام شود اما اگر تماشاگران کم باشند براي بازي‌ها به ورزشگاه گسترش فولاد مي‌رويم.
انتهي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل نتوانست نتایج مدنظر هواداران و مدیران این باشگاه را به دست آورد و همین اتفاق باعث شد که انتقادهای بسیاری علیه بازیکنان و خصوصا سرمربی این تیم مطرح شود و شایعه اخراج آلگری به صورت جدی به گوش برسد. 

هواداران یووه امیدوار بودند که تیم‌شان در این فصل مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های سری آ ایتالیا باشد اما شرایط به این شکل پیش نرفت و آنها حتی رتبه دوم را هم به میلان واگذار کردند تا ادامه کار برای آلگری روی نیمکت این تیم بسیار دشوار شود. 

تونی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط این مربی اظهار داشت: «آلگری در آستانه قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است و اگر بتواند جام قهرمانی کوپا ایتالیا را هم به دست آورد، به اهدافی که این باشگاه از ابتدای فصل در نظر داشت رسیده است. 

ما می‌توانیم سبک بازی یووه را زیر سوال ببریم اما هیچ شکی وجود ندارد که او با برنامه پیش رفت. از بیرون این احساس وجود دارد که دوره آلگری به پایان رسیده و یوونتوس تغییراتی در تابستان خواهد داشت. خواهیم دید. من برای او متاسفم چون عملکرد بدی نداشت اما اینتر تیم بهتری دارد.»

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است