Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@07:24:10 GMT

49 طرح سلامت و امنیت غذایی دراستان بوشهر تدوین شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۰۲۰۶

49 طرح سلامت و امنیت غذایی دراستان بوشهر تدوین شد

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز دوشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر افزود: تدوین سند امنیت غذایی این استان بسیار مهم است که باید نسبت به تهیه و تدوین آن با تشکیل نشست‌های تخصصی در کمیته‌های هفت گانه تلاش شود.
وی امنیت غذایی مردم را یکی از مسئولیت‌های مهم این کارگروه دانست و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین وجوه تامین امنیت پایدار امنیت غذایی است که این مهم نباید مورد تهدید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خورشیدی بیان کرد: برگزاری نشست تخصصی کمیته‌های هفت گانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این استان ضروری است.
وی گفت: در این ارتباط تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر باید بر اساس وظایفی که برای آنان تعریف ‌شده بطور جدی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: سلامتی مهم‌ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت است که در این ارتباط باید مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
خورشیدی با تاکید بر فراهم کردن جامعه‌ای سالم عاری از بیماری بیان کرد: پیشگیری از بروز بیماری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که در تحقق این مهم مواد غذایی سالم نقش تاثیرگذاری دارد.
وی، بر اجرایی شدن طرح های تدوین شده در حوزه سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد.
7212/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تامین امنیت توسعه و پیشرفت معاون سیاسی امنیتی مواد غذایی همه دستگاه های اجرایی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک گفت:در طرح سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان که ۲ اکیپ بازرسی و ۱ تیم نظارتی واحد سلامت محیط اجرای آن را بر عهده دارند، هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فساد و تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.

وی تعداد بازرسی‌های انجام شده را ۷۹۲ مورد اعلام کرده و افزود: در این مدت هزار و ۲۱۱ سنجش مواد غذایی با پرتابل، ۵۷۹ مورد کلرسنجی آب از سیستم آبرسانی و ۱۰۷ نمونه برداری میکروبی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد.

جواد پوردکان گفت: برای ۱۲۳ واحد صنفی متخلف اخطاریه صادر شد و ۱۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی به دادگاه معرفی و ۴ مرکز نیز پلمب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خوردن این ویتامین‌ها برای سلامت مردان ضروری است
  • این ٨ مواد غذایی را بخوریم تا پیری نشویم
  • مصرف کدام ویتامین‌ها برای مردان ضروری است؟
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • ۵ ابرماده غذایی ارزان که کلید کاهش وزن و جلوگیری از طاسی هستند
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در جاسک
  • صدای شما پیگیر مطالبات دراستان چهارمحال و بختیاری
  • ۶ فایده بی‌نظیر خیار؛ خوردن خیار به این افراد توصیه نمی‌شود
  • ثبت ۵۰ هزار نسخه سرپایی از ابتدای طرح نوروزی