Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، ایرج حیدری در نشست کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری استان هرمزگان با اشاره به سامانه دولتی سادا، عنوان کرد: تمامی دستگاه های اداری استان موظف هستند املاک خود را طبق استانداردهای اعلام شده در سامانه سادا ثبت کنند.

وی تاکید کرد: اداره کل اقتصاد و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان موظف هستند در شورای اداری آینده ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری را تبیین و تشریح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان ثبت املاک ادارات در سامانه سادا را ضروری دانست و بیان داشت: با ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری استان می توان بهترین بهره برداری از فضاهای موجود را انجام داد.

حیدری با اشاره به مصوبات جلسه کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری استان، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد به منظور راه اندازی یکی از شعب تعزیرات حکومتی در جاسک از فضای قبلی سازمان تبلیغات در این شهرستان استفاده شود.

وی اظهار داشت: همچنین مقرر شد اداره کل استاندارد استان در شهرستان بندرلنگه ساختمانی با توجه به استانداردهای قانونی به منظور راه اندازه دفتر اداری و آزمایشگاه احداث کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تمدید شش ماهه ماندگاری پارک علم و فن آوری استان در فضای اداره کل راه و شهرسازی استان را از دیگر مصوبات این جلسه اعلام کرد و گفت: طی شش ماه نیز پادرک علم و فناوری استان باید اقدامات لازم به منظور بهسازی و نوسازی ملک خود را انجام دهد.

کد خبر 4308065

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان سامانه سادا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه مشهد خرم آباد یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت

همچنین درحاشیه افتتاح نمایشگاه فعالیت رادیو در گیلان و پاسداشت هفته معلم  از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت نیز رونمایی شد.

مدیر کل پست گیلان گفت: در این نمایشگاه تمبر‌های قدیمی، اسناد، ده‌ها کتاب درسی مقطع ابتدایی تا دبیرستان سال‌های ۱۳۱۸ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی، کتابی با قدمت دویست ساله چاپ اروپا حاوی نقشه قدیمی ایران با درج نام خلیج فارس، رادیو‌های قدیمی از سال ۱۹۸۰ مبلادی به بعد، رایانه‌ها از زمان ورود به ایران تا کنون و بیش از ده رادیوی قدیمی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

محمد حسین هوشنگی در باره ماکت ساختمان قدیمی اداره کل پست گیلان هم افزود: نخستین مکان فعالیت رادیو گیلان طبقه چهارم ساختمان اداره کل پست در شهرداری رشت بود که آرم (نشان) آن هنوز هم در بالای ساختمان وجود دارد. 

مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان هم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه رادیو گیلان امروز ۶۹ ساله شد، گفت: در تقسیم بندی علوم ارتباطات، رادیو یک رسانه گرم محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های ارتباطی، چون سرعت، دو سویه و تعاملی بودن و استفاده از ظرفیت مخاطب است. 

تفی ربانی افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با این رسانه ارتباطی از زمان ظهور تا کنون است. 

علاقه مندان می‌توانند از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در ساختمان اداره کل پست گیلان در میدان شهدای ذهاب یا شهرداری رشت دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن