Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@11:45:59 GMT

مدال طلای آسیا بر گردن هوگوپوش ایران

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۰۲۷۷

مدال طلای آسیا بر گردن هوگوپوش ایران

نماینده شایسته کشورمان با غلبه بر تمامی حریفان خود به مدال طلای وزن ۶۸- کیلوگرم مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش مشرق، بیست‌وسومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 267 تکواندوکار از 34 کشور از روز شنبه 5 خرداد ماه در سالن «پوتوا» هوشیمینه ویتنام آغاز شد و امروز (دوشنبه - 7 خرداد ماه) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیرمحمد بخشی، هوگوپوش وزن چهارمی کشورمان برای کسب نشان زرین این رقابت‌ها ابتدا "کای چینگ چو" از هنگ کنگ را 26 بر یک شکست داد و در ادامه "رزایمی رزالی" از مالزی را 26 بر 5 از پیش رو برداشت.

این تکواندوکار کشورمان سپس به مصاف "یراسل کایربک" از قزاقستان رفت و 24 بر 8 برنده شد و در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل "یو چن هوآنگ" از چین تایپه، نایب قهرمان جهان 2017، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 و قهرمان المپیک نوجوانان 2014 با نتیجه 19 بر 17 به برتری رسید.

امیرمحمد در دیدار فینال نیز "سئوک بای کیم" کره‌ای، قهرمان آسیا 2016 و قهرمان نوجوانان جهان 2014 را 28 بر 11 از پیش رو برداشت و با شایستگی بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد.

هدایت تیم مردان بر عهده فریبرز عسکری به‌عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به‌عنوان مربی است.

گفتنی است، مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

منبع: فدراسیون تکواندو

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی تکواندو تیم ملی قهرمانی آسیا مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا