Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:51:20 GMT

نمایشگاه چشم‌انداز در گالری اکنون برپا است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۰۳۶۹

نمایشگاهی از آثار نقاشی "زهرا بابا احمدی" با عنوان "چشم‌انداز" در گالری اکنون برگزار شده است.

زهرا بابا احمدی به خبرنگار ایمنا گفت: آثاری که در نمایشگاه نقاشی "چشم انداز" نمایش داده شده است بر اساس موضوع کانی‌ها و سنگ‌های آذرین خلق شده اند.

وی افزود: من به مدت دو سال کتاب‌های متعددی درباره کانی‌ها و سنگ‌های آذرین مطالعه کردم و با توجه به اینکه پسرم زمین شناس است و در کشور استرالیا بر روی این موضوعات کار می‌کند،  من نیز به این بحث کانی و سنگ علاقمند شدم، ضمن اینکه برای اینکه بیننده را به چالش بیش‌تری بکشانم در این نقاشی‌ها چهره‌هایی را نیز به تصویر کشیده‌ام و در مجموع چشم‌انداز خاصی را پیش روی بیننده قرار داده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد ۱۲ نقاشی با استفاده از تکنیک رنگ و روغن خلق شده‌اند که در آن‌ها از ابزار کاردک نیز استفاده شده است؛ ضمن اینکه تمامی این آثار در دو اندازه ۵۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر ایجاد شده‌اند.

بابا احمدی ادامه داد: من در جریان مطالعاتم بر روی کانی‌ها و سنگ‌های آذرین و خلق این نقاشی‌ها به این نکته پی بردم که انسان، گیاه، حیوان، سنگ ها و همه آنچه در جهان حضور دارد به یکدیگر مرتبط است.

گفتنی است، زهرا بابا احمدی دانش آموخته کاردانی طراحی دوخت است، هم چنین ازجمله فارغ التحصیلان انجمن خانه هنرمندان اصفهان در رشته نقاشی بشمار می رود. وی تا کنون در نمایشگاه های گروهی بسیاری شرکت داشته است و نمایشگاه نقاشی "چشم انداز" دومین نمایشگاه انفرادی وی است.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی "چشم‌انداز" می‌توانند تا چهارشنبه نهم خردادماه ساعت ۱۷ تا ۲۱ به گالری اکنون، واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین(۱۴)، بن بست حریر مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نقاشی اصفهان نمایشگاه هنرمندان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • عزای امام صادق در انار برپا شد
  • «توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی