Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شمال تهران در خصوص نکاتی که هنگام خرید محصولات بسته‌بندی باید به آن توجه کرد، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید سعید جعفری، مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شمال تهران در برنامه رادیویی ساده مثل سلامت پیرامون موضوع خرید مواد غذایی بسته بندی شده، گفت: با توجه به اینکه خرید مواد غذایی و اطمینان از سلامت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، می‌بایست هنگام خرید به نکاتی از جمله شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شماره پروانه ساخت الزاما باید روی بسته بندی محصول درج شده باشد، افزود: البته مشاهده شماره ثبت و پروانه ساخت جهت بهره‌برداری از یک محصول به تنهایی کافی نیست. توجه به تاریخ تولید و انقضا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

جعفری با تاکید براینکه مطالعه ترکیبات تشکیل دهنده، مواد افزودنی و نگه دارنده، توجه به آدرس و محل تولید محصول نیز حائز اهمیت است، بیان کرد: اگر آدرس محل تولید روی محصول تولید شده درج نشده باشد، می‌توان به جعلی بودن اطلاعات درج شده روی محصول پی برد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سهیل حیدرخانی گفت: کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی توسط پژوهشگران واحد فناور مستقر در مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی طراحی و تولید شد.

عضو هیأت مدیره این واحد فناور در پژوهشگاه مواد و انرژی مطرح کرد: با این محصول، تومورها با زخم محدودتری از بدن بیمار خارج می‌شود و روند بهبود تسریع می‌یابد.

فاطمه زارع، مدیرعامل این واحد فناور افزود: این وسیله در تمام جراحی‌هایی که نیاز به خارج کردن توده از بدن هست مانند جراحی‌های عمومی و زنان یا نمونه برداری قابل استفاده است.

وی اظهار کرد: مزیت این محصول نسبت به نمونه مشابه آن کیفیت و استحکام کشش آن است که نمونه این محصول به کشورهای دیگر ارسال شده و مورد تأیید قرار گرفته است.

این پژوهشگر بیان کرد: در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از سهم تولید این محصول در بازار را در دست داریم که با گسترش خط تولید امیدواریم سهم بیشتری از بازار داخلی داشته باشیم.

کد خبر 6085648

دیگر خبرها

  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی تولید شد
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور