Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از اسپوتنیک، جنگنده های روسی مستقر در سوریه با دو جنگنده اسرائیلی از نوع«اف16»در شمال لبنان و در فاصله 6 کیلومتری ساحل دریای مدیترانه مقابله کردند.

این خبر را خبرگزاری«ویستنیک موردافی» به نقل از صفحه توئیتری «وائل الروسی» که حوادث خاورمیانه را رصد می کند، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه جنگنده های از نوع« سوخو30 اس ام» و «سو-35» را در سوریه به منظور انجام ماموریت های هوایی مستقر کرده است.

رژیم اشغالگر به شکل مکرر حریم هوایی لبنان را نقض کرده و هواپیماهایش در آسمان لبنان به پرواز در می آیند. لبنان از سامانه دفاعی و هواپیماهای خوب بهره مند نیست و طرف صهیونیستی به طور مشخص از حریم هوایی لبنان برای حمله به اهداف نظامی در سوریه استفاده می کند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 لبنان روسیه و اسرائیل تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه

منابع خبری فلسطین از حملات گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، مناطق مختلف شهر غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده‌اند.

در این حمله هوایی، محله شجاعیه در شرق غزه، عمارتی مسکونی در محله الدرج و یک خانه در منطقه الصفطاوی در شهر غزه بمباران شده است.

به گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین سلسله حملاتی را در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه انجام داده است که در نتیجه آن، چهار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز همچنین منطقه «دیر البلح» واقع در مرکز نوار غزه و مسجد «التقوی» در اردوگاه البریج را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

به دنبال وقوع این حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، «رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد، هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

tags # اسرائیل ، جنگ غزه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • لحظات کشتار وحشیانه جنگنده‎های اسرائیل
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • حمله هوایی اسرائیل به سوریه
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت