Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@09:59:23 GMT

احتمال برگزاری نشست سه‌جانبه ترامپ، اون و این

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۰۷۱۱

دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کرد احتمال دارد نشست سه جانبه سئول، واشنگتن و پیونگ یانگ در تاریخ حدودی 12 ژوئن در سنگاپور برگزار شود.

یک مقام بلندپایه دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اظهار کرد: «مذاکرات در این خصوص به تازگی آغاز شده است و ما هنوز منتظر نتیجه آن هستیم؛ اما با توجه به نتیجه این مذاکرات، احتمال دارد مون جائه این نیز در نشست احتمالی ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

روز یکشنبه مون جائه این، یک روز پس از دومین دیدار خود با کیم جونگ اون، در بیانیه ای در خصوص احتمال برگزاری نشست سه جانبه میان کره جنوبی، کره شمالی و آمریکا ابراز امیدواری کرد.

قرار است به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاهش تنش ها در شبه جزیره کره، ترامپ و کیم جونگ اون در 12 ژوئن در سنگاپور با یکدیگر دیدار کنند. بنا بر اعلام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی، احتمال دارد رئیس جمهور کره جنوبی نیز در این نشست حضور داشته باشد.

این در حالی است که روز پنجشنبه کاخ سفید اعلام کرد ترامپ در نامه ای به رهبر کره شمالی از لغو نشست احتمالی سنگاپور خبر داد؛ اما اندکی بعد ترامپ خود در توییتی اعلام کرد برگزاری این نشست همچنان به قوت خود باقی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کره جنوبی واشنگتن ریاست جمهوری کره شمالی رئیس جمهور کاخ سفید رئیس جمهور کیم جونگ اون ترامپ مون جائه این

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند

جشن آیه‌های بندگی به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی و با مشارکت قرارگاه ایده پردازی فرهنگی مساجد محله سجادشهر بیرجند با حضور بیش از ۲۰۰ نوجوان روزه دار در مسجد امام جعفر صادق (ع) بیرجند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام محقی مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی، رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان، رمضانی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان استان برگزار شد، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به اجرا در آمد.

حجت الاسلام محقی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه ۹۰ مسجد در سطح شهر بیرجند وجود دارد که از این تعداد می‌توان گفت بیش از ۴۰ مسجد در حوزه کودک و نوجوان برنامه دارند، گفت: ۵۶ هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری سطح استان بوده و ۱۵ هزار نفر در سطح شهرستان بیرجند هستند.

برگزاری مسابقات شاد ویژه ۲۰۰ نوجوان دختر و پسر روزه دار شرکت کننده از مساجد سیدالساجدین، سیدالشهدا، بقیع و امام جعفر صادق (ع) در این جشن، اجرای تئاتر و سرود  از جمله برنامه‌های این جشن بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • در سواحل جنوبی شنا نکنید / احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد