Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسلامی استاندار مازندران در مراسم جشن گلریزان در سالن دادگستری کل مازندران در ساری گفت: دیشب در جشن گلریزان در ساری، با کمک ۳۵۵ میلیون تومانی خیران استان، زمینه آزادی صد زندانی جرایم غیرعمد ندامتگاه‌های استان فراهم شد.

وی افزود: بیش از ۶۰۰ نفر از زندانیان استان بدهکاران مالی جرائم غیرعمد همچون مهریه، ورشکستگی مالی غیر کلاهبرداری، تصادفات منجر به جرح و فوت و حوادث کارگاهی هستند که ۲۰۰ نفر آن‌ها با بدهی بیش از ۲ میلیارد ریالی در زندان به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با اشاره به اختصاص ۵۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مازندران، گفت: دولت همچنین برای فعالیت دوباره واحد‌های تولیدی که صاحبان آنان به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می‌برند، تسهیلات مناسبی در نظر می‌گیرد.
انتهای پیام/آ

کمک ۳۵۵ میلیون تومانی خیران مازنی در جشن گلریزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی بندرامیرآباد، گفت: با انجام گلریزان کمک ۴۰ میلیارد ریالی خیران و فعالان اقتصادی بندر امیرآباد برای آزادی زندانیان نیازمند و کمک به خانواده زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، مراسم گلریزان کمک به آزادی زندانیان با همت ریاست دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان در بندر امیرآباد برگزار شد و فعالان اقتصادی بندر امیرآباد با اهدای کمک‌های نقدی 40 میلیارد ریالی، به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند

علی اصغر میرزایی، اظهار داشت: طبق سنت هر ساله با حمایت و کمک خیرین و حمایت از زندانیانی که به سبب جرائم غیرعمد و عدم تمکن مالی گرفتار حبس شده‌اند، گلریزان برگزار شد.

وی افزود:  با همت خیران دلسوز کمک به آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آن‌ها انجام شده که عمل خیر منجر به آزادی می‌شود و می‌توانند به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

فرماندار بهشهر ادامه داد: با  آزادی هر زندانی از میزان آسیب های اجتماعی نیز کاسته خواهد شد.

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر نیز با اشاره به برخی مسائل پیرامون مشکلاتی که در زمان حبس برای زندانیان به دلیل عدم تمکن مالی و آسیب‌های اجتماعی ایجاد می‌شود، گفت: این مبالغ و کمک‌ها به ستاد دیه استان اختصاص می‌یابد و به حساب ستاد دیه پرداخت می‌شود و هر میزان کمکی که از شهرستان به ستاد دیه انجام شود، دو تا سه برابر از سوی ستاد مذکور تأمین شده و جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به شهرستان برگشت داده ‌می‌شود.

محمدعلی موسی پور گرجی، مدیر کل بنادر و دریانوردی بندرامیرآباد هم گفت: کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد وظیفه همگانی و یک تکلیف شرعی و دینی است که باید آن را به فرهنگ حسنه تبدیل کنیم.

وی افزود: سنت حسنه آزاد سازی زندانیان علاوه بر حفظ آبروی یک خانواده موجب کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از گرفتاری سرپرست خانواده در بند زندان می‌شود و شرکت های مستقر در بندرامیرآباد هم در این راستا برای گلریزان و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد وارد کار شده که با فرهنگ سازی ، همدلی و مشارکت همه فعالان اقتصادی این کمک‌ها ادامه دار خواهد بود.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بهشهر نیز ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در این عمل خداپسندانه گفت : علاوه بر آزادی زندانیان از طریق جمع آوری کمک های خیران، خدماتی هم از قبیل  پرداخت مستمری، تامین جهیزیه، سبد‌های معیشتی و کمک هزینه‌های بهداشت و درمان در انجمن برای کمک به خانواد‌های مددجویان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز