Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2018 – ویتنام پس از 3 روز جدال 267 تکواندوکار از 34 کشور در سالن «پوتوا» هوشیمینه دقایقی پیش به پایان رسید و تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، 3 برنز و 37 امتیاز توانست عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به نام خود ثبت نماید.

تیم‌ ملی کره‌جنوبی با 2 طلا، 3 برنز و 42 امتیاز قهرمان شد،؛ تیم ازبکستان با یک طلا، یک نقره، 2 برنز و 32 امتیاز سوم شد و تیم قزاقستان نیز یک طلا، یک نقره، یک برنز و 31 امتیاز عنوان چهارمی را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی مردان کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، فرزان عاشورزاده، امیرمحمد بخشی ، مهدی خدابخشی، پوریا عرفانیان و سعید رجبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود که بخشی بر سکوی قهرمانی ایستاد، عاشورزاده نایب قهرمان شد، هادی‌پور، خدابخشی و رجبی نیز به مدال برنز رسیدند.

همچنین ابراهیم صفری ، سروش احمدی، محمدسالار، مهدی جلالی، احمد محمدی و سجاد مردانی نفراتی بودند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – از بکستان موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت کرده بودند و مدال آنها تنها در کارنامه ورزشکار ثبت می‌شد که احمدی و جلالی به مدال نقره رسیدند و محمدی سوم شد.

اما ناهید کیانی، طیبه پارسا، کیمیا علیزاده، ملیکا میرحسینی ، هانیه اخلاقی و زهرا پوراسماعیل ترکیب تیم‌ملی زنان کشورمان را در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل داده بودند که کیانی به مدال نقره رسید و علیزاده و پوراسماعیل بر سکوی سومی ایستادند.

هدایت تیم مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و حسن فلاحی‌راد به عنوان مربی است. هدایت تیم زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و مهناز حسین زاده به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

تیم ملی تکواندو ایران سال 2014 با بیژن مقانلو و سال 2016 با نعمت الله خلیفه عنوان قهرمانی قاره کهن را کسب کرده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا مردان قزاقستان زهرا زنان ایران عنوان قهرمانی تکواندو قهرمانی آسیا تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید