Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:44:42 GMT

دولت فرصت ایده آلی برای فعالیت احزاب ایجاد کرده است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۱۲۱۸

دولت فرصت ایده آلی برای فعالیت احزاب ایجاد کرده است

زنجان – ایرنا – رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: دولت فضا و فرصت ایده آلی برای فعالیت احزاب ایجاد کرده است و آنان باید از این موقعیت برای طرح نظرات خود استفاده کنند.

حسن کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی وزارت کشور لزوم ایجاد تعامل با احزاب را ابلاغ کرده و در همین ابلاغیه هم تاکید شده است که تمام دستگاه ها باید احزاب را به رسمیت بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: مسئولیت معرفی احزاب و ایجاد تعامل میان آنان و دستگاه های دولت بر عهده استانداری است و استانداری زنجان هم در این مدت به برگزاری 2 نشست با این فعالان سیاسی اقدام کرده است.
کریمیان اظهار کرد: فضا باید به سمتی سوق یابد که احزاب در جامعه به رسمیت شناخته شوند و بتوانند واسطه میان مردم و دولت باشند، گزارش دهند و مسائل و مطالبات مردم را پیگیری کنند.
رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: پیش از این چنین فضایی وجود نداشت و احزاب در زمان انتخابات برای بازارگرمی حضور داشتند و فعالیت می کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به راه اندازی خانه احزاب بناست با برگزاری مستمر جلسه میان احزاب و دولتمردان استانی مشکلات مردم طرح و پیگیری شود.
کریمیان تصریح کرد: ممکن است در اوایل برگزاری این نشست ها حاشیه هایی هم ایجاد شود، چرا که مدت هاست فضایی برای طرح نظرات فعالان سیاسی ایجاد نشده است.
قائم مقام حزب اعتماد ملی در شعبه زنجان آینده این فضا را ایده آل برشمرد و استمرار آن را به نفع دولت و نظام خواند.
وی تاکید کرد: در چنین فضایی احزاب می توانند فکر و نظر خود را طرح کنند و پیگیر مطالبات مردم باشند و به این طریق مشکلات جامعه هم برطرف شود.
کریمیان اضافه کرد: در چنین فضایی می توان انتظار داشت مسئولی که با اتکای به همین احزاب آرای مردم را کسب کرده است، به مردم پاسخگو باشد و مطالبات آنان را پیگیری کند.
رئیس خانه احزاب استان زنجان گفت: احزاب هم باید متوجه باشند، فرصتی که هم اکنون استانداری ایجاد کرده است، همواره در دسترس نیست و کمتر میدان برای فعالیت آنان ایجاد می شود.
وی به فعالیت 35 حزب در این استان اشاره کرد و ادامه داد: تعداد احزاب باید کاهش و قدرت آنان افزایش یابد، این احزاب قوی و قدرتمند هستند که می توانند آرا و نظر مردم را جلب کنند.
وی انتخابات را عرصه آزمون پس دادن احزاب برشمرد و اظهار کرد: هر حزبی که عملکرد قابل قبولی میان مردم داشته باشد، به حتم نماینده آن هم رای بیشتری برای حضور در مناصب مختلف کسب خواهد کرد.
3001/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي احزاب دولت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپهر خلجی در گفت‌وگویی، درباره انتقادات نمایندگان مجلس به دولت درباره مسائل ارزی، گفت: من هم به خودمان به عنوان دولت و هم به فعالان حوزه سیاسی توصیه می‌کنم که مهم‌ترین مسئله ما حل مشکلات مردم است. اگر حرفی بزنیم که از درون آن اختلاف، التهاب، حاشیه و مانع برای خدمت به مردم ایجاد شود این حتماً امر برای هرکدام از طرفین ناپسند است.

بنابر روایت ایلنا، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان این‌که مسئله امروز ما این است که درگیر یک جنگ بزرگ همه جانبه اقتصادی و فرهنگی با جبهه استکبار هستیم، تاکید کرد: همه باید این را درک کنند و هر حرفی که این جبهه را تضعیف کند، حتماً کار ناپسندی است. تمام تلاش دشمن ایجاد ضربه به اقتصاد برای فشار مردم است. حالا اگر حرفی بزنیم که به اهداف دشمن کمک کند حتماً این کار از هر جایی که باشد کار ناپسندی است. توصیه به خودم و همه هست ما نباید فرصتی را که می‌تواند در جهت خدمت به مردم صرف شود باید هم در این مسیر صرف شود، برای ایجاد مشکلات بگذاریم.

وی ادامه داد: مسائل ارزی در بانک مرکزی بسیار روشن است، بالاخره همه در سطوح مختلف دسترسی دارند. گزارش‌های بانک مرکزی وجود دارد و به صورت روزانه و مرتب در حال انتشار است. در واقع اقداماتی که برای تامین ارز بخش‌های مختلف صنعت، بهداشت و جهاد کشاورزی و برای بحث دارو انجام شده و در حال انتشار است، این‌ها چیزهای پنهانی نیست. این‌ها باید بالاخره به این آمارهای رسمی که منتشر می‌شود توجه کنند از آن طرف هم همه بدانند که ما درگیر یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و باید همدیگر را کمک کنیم برای اینکه بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

خلجی در مورد علت انتقادات نمایندگان به دولت در روزهای پایانی عمر مجلس یازدهم، بیان کرد: حال ان‌شاالله که از روی دلسوزی است، ما برخی از مباحثی که مطرح می‌شود را از روی دغدغه می‌دانیم. منتها وقتی که همه ما دسترسی به مسئولین کشور در حوزه اقتصاد و بانک مرکزی داریم و گزارشات آنها هم به صورت مرتب منتشر می‌شود، بالاخره هنگامی که مشاهده می‌کنیم تورم ما بعد از سال‌ها که بالای ۴۰ درصد بوده است، امروز وارد کانال ۳۰ درصد می‌شود، این نشان می‌دهد یک جریانی، تیمی، مجموعه‌ای در حال برنامه‌ریزی هستند و تلاش می‌کنند و همه باید کمک کنیم موفق شوند و ان‌شاالله نقدها را دلسوزانه هم ما و بقیه طوری بیان کنیم که رضای خداوند درون آن باشد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900726

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد