Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@00:47:21 GMT

«دستم را بگیر»؛ در انتظار رای مردم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۱۴۶۸

«دستم را بگیر»؛ در انتظار رای مردم

خبرگزاری میزان- پنجمین قسمت از رئالیتی شو« دستم را بگیر» امشب پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی برنامه، پنجمین قسمت از مجموعه «دستم را بگیر» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب امشب ساعت 21 از شبکه افق پخش می شود.

هشت گروه داوطلب برای شرکت در این رقابت خیرانه انتخاب شدند و ماه ها در این مسابقه حضور داشتند این برنامه هنوز در حال تولید است و تا کنون فعالیت پنج گروه به پایان رسیده و 3 گروه دیگر در تلاشند تا در زمان باقیمانده تعهد و قولی را که به یک انسان نیازمند داده اند برآورده کنند

مخاطبان ای مسابقه خاص رتی خواهند داپ که کدام گروه برای دستگیری از دیگران موثر تر و خلاقانه تر و با حفظ کرامت کمک گیرنده بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از مستند - مسابقۀ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد عادی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آن‌ها بدون استفاده کمک از نهاد‌ها و امکانات دولتی را دارند. «یک نفر را به زندگی برگردانیم» شعار این برنامه است.

عوامل این برنامه عبارتند از: کارگردان : سعید ابوطالب،دستیار کارگردان: یاسرسنایی، مدیر تولید:احمد مرادی، تصویربرداران:علی محرابی ، فرشید فرجی ، مهدی خادمی مجتبی ابوطالب . علی خانی ، میثم پاک سرشت ، حجت دهقان

تصاویر هوایی : محمدرضا صدیق،مدیران صدابرداری: آرش برومند و میثم حسنلو با تشکر از محمود کاشانی ، مجید هاشمی پور ، کیومرث سبحانی ، سلیم بردباری، گروه تدوین:علی رضا رضایی ،سید محمد حسینی پاریزی،رضا بهار انگیز،محمد مهدی بهرامی نژاد و حسین بیات،عکاس : مسعود اشتری و حسن شجاعی، دستیاران تهیه: علیرضا تهرانی،محمدهادی شیرازی، محمد جواد کربلایی و مجید فرجی و روابط عمومی : سپیده حیدر آبادی.

رئالیتی شو«دستم را بگیر» روزهای زوج شب ها ساعت 21 از شبکه افق پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستم را بگیر رئالیتی شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند

نخستین گروه زائران عمره از تهران در قالب دو کاروان هشتادوپنج‌نفره پس از حدود یک‌دهه چشم‌انتظاری، لحظاتی پیش با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین بدرقه رسمی نخستین کاروان زائران عمره از تهران با حضور حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در ایران امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.

پس از ۹ سال توقف، با برگزاری مراسم بدرقه رسمی اعزام زائران عمره در قالب دو کاروان هشتادوپنج‌نفره از استان‌های کردستان و کرمانشاه از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) انجام و عاشقان چشم‌انتظار زیارت خانه خدا با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راهی مدینه منوره شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت و سازمان هواپیمایی، زائران عمره‌گزار کشورمان تا سیزدهم اردیبهشت جاری از طریق ۱۱ فرودگاه کشور راهی سرزمین وحی خواهند شد؛ قرار است زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (سوم اردیبهشت)، زاهدان (چهارم اردیبهشت)، اهواز (پنجم اردیبهشت)، تبریز (ششم اردیبهشت)، یزد (هفتم اردیبهشت)، کرمان (هشتم اردیبهشت)، بندرعباس (نهم اردیبهشت)، ساری (دهم اردیبهشت)، اصفهان (یازدهم اردیبهشت)، شیراز (دوازدهم اردیبهشت) و مشهد (سیزدهم اردیبهشت) و فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) عازم عربستان سعودی شوند.‌

در عملیات عمره سال جاری ۵۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۲۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ۲۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام مناسک عمره مفرده عازم خانه خدا می‌شوند؛ تمام پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز برگشت زائران نیز در تاریخ بیست‌وسوم اردیبهشت انجام خواهد شد.

شمس‌الدین فرزادی‌پور، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) نیز پیش‌تر اظهار کرده بود: در عملیات انتقال زائران عمره، روزانه اعزام حدود ۵۰۰ زائر به سرزمین وحی انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات اعزام زائران عمره مفرده با انجام روزانه دو پرواز به مقصد فرودگاه مدینه از امروز، دوشنبه آغاز می‌شود.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات اعزام زائران با انجام ۴۴ پرواز رفت‌وبرگشت از ۱۱ فرودگاه کشور انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در عملیات عمره با انجام ۴۴ پرواز رفت‌وبرگشت، بیش از پنج‌هزار زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و عملیات عمره در بیست‌وسوم اردیبهشت جاری پایان خواهد یافت.

مدیرعامل هما عنوان کرد: عملیات حج تمتع نیز از بیست‌وچهارم اردیبهشت آغاز خواهد شد و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچون سال‌های گذشته با همه توان در خدمت زائران سرزمین وحی خواهد بود.

کد خبر 746787

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • پایان انتظار ۹ ساله / نخستین گروه زائران عمره راهی عربستان شدند
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار