Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه سان، «ترزا می»، نخست‌وزیر انگلیس در آستانه نخستین سفر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به این کشور در ژوئیه سال جاری میلادی پیشنهاد داد به منظور جلوگیری از مواجهه رئیس جمهور آمریکا با معترضان لندنی، ملاقات آن ها در حومه لندن برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه سان گزارش داد ترزا می از ترس واکنش مردم لندن به سفر ترامپ به انگلیس چنین پیشنهادی را مطرح کرده است.

بر اساس این گزارش، ترزا می سه گزینه برای محل دیدارهای ترامپ پیشنهاد داده که قرار است «کیم داروک»، سفیر انگلیس در آمریکا جزئیات این پیشنهادات را به اطلاع کاخ سفید برساند.

می به ترامپ پیشنهاد داده است دیدارشان در اقامتگاه روستایی او در «چکرز» واقع در 60 کیلومتری شمال غرب لندن برگزار شود.

او همچنین از ترامپ خواسته است از دیدار با ملکه الیزابت در اقامتگاه اصلی او در کاخ باکینگهام خودداری کند و به جای آن ملکه الیزابت را در قلعه ویندسور -محلی که ملکه تعطیلات آخر هفته خود را در آن سپری می کند- ملاقات کند.

سومین محل پیشنهادی ترزا می به ترامپ، کاخ بلینهایم در آکسفوردشایر -اقامتگاه سری وینستون چرچیل، نخست وزیر انگلیس در جنگ جهانی دوم- است. ترامپ پیش از این گفته بود در سفر به انگلیس تمایل دارد از این اقامتگاه بازدید کند.

به گزارش سان، هر سه محل پیشنهاد شده در مراتع گسترده واقع شده اند و به نیروهای امنیتی این اجازه را می دهد که معترضان را در فاصله دورتری از محل دیدار متوقف کنند.

دفتر ترزا می تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده است.

رئیس جمهور آمریکا در ژوئیه سال جاری میلادی برای دیدار کاری با ترزا می، برای نخستین بار به انگلیس سفر می کند. این در حالی است که بسیاری از مردم انگلیس ضمن اعتراض به سفر ترامپ به کشورشان، از برگزاری تظاهرات خبر داده‌اند. در همین راستا، رئیس جمهور آمریکا از حضور در مراسم افتتاح سفارت جدید این کشور در لندن در اوایل سال 2018 خودداری کرد.

صادق خان، شهردار لندن، پیشتر اعلام کرد ترامپ به واسطه سیاست هایش مورد پذیرش نیست و کسی از او استقبال نمی کند.

پس از 3 بار تاخیر، ترامپ در تاریخ12  ژوئیه (21 تیر ماه) برای نخستین بار به انگلیس سفر می کند. ترزا می به عنوان یکی از متحدان ترامپ اولین مقام سیاسی بود که پس از  پیروزی ترامپ در انتخابات با وی دیدار کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس تعطیلات رئیس جمهور آمریکا لندن نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه منچستریونایتد دیشب برای دومین ‏فصل پیاپی به فینال جام حذفی صعود کرد ولی نمایش ضعیف آنها ‏مقابل کاونتری، تیمی که در چمپیونشیپ بازی می‌کند، باعث شد ‏فشارها بر اریک تن‌هاخ افزایش یابد. ‏

دیروز برخی گزارش‌ها در انگلیس مدعی بود که مالک جدید یونایتد، ‏جیم راتکلیف، از عملکرد فنی تیم زیر نظر اریک تن‌هاخ عصبانی است ‏و به محض پایان فصل جاری او را اخراج خواهد کرد. بر اساس این ‏گزارش‌ها تن‌هاخ با اطلاع از این برنامه مدیران باشگاه به آنها اعلام ‏کرده که خودش استعفا خواهد داد و نیازی به اخراج نیست. ‏

امروز نشریه آلمانی اشپورت بیلد ادعایی غیرمنتظره مطرح کرد و ‏گفت منچستریونایتد گزینه جذابی برای جانشینی تن‌هاخ در نظر ‏گرفته است: توماس توخل که از مدتی پیش رسما اعلام شد که در ‏پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد علاقه زیادی به بازگشت به ‏لیگ برتر دارد و به اولین تماس‌های یونایتد پاسخ مثبت داده است. ‏

توماس توخل فصل گذشته را با نشستن روی نیمکت چلسی آغاز کرد ولی ‏خیلی زود اخراج شد و جای خود را به گراهام پاتر داد. او سپس در ‏حالی که یولیان ناگلزمان به شکلی ناگهانی از بایرن اخراج شده بود به ‏کشورش آلمان برگشت و هدایت تیم باواریایی را به عهده گرفت.‏

از طرف دیگر گفته می‌شود تن‌هاخ بعد از جدایی از یونایتد به ‏کشورش هلند برگشته و بار دیگر هدایت آژاکس را عهده‌دار خواهد ‏شد. تیمی که تن‌هاخ با عملکرد عالی روی نیمکت آن چهره شده بود. ‏

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏