Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر شهبازی، مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: به برکت وجود کوه سبلان آب های گرم و سرد معدنی متنوعی در این منطقه وجود دارد.

وی افزود: هر یک از آب های گرم و سرد معدنی به فراخور محل قرار گیری از خواص متنوعی برخوردار است بطوریکه از گذشته استفاده از آب های گرم و سرد برای درمان انواع امراض از جمله بیماری های استخوان، بیماری های پوستی و بیماری های چشمی مورد توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین ادامه داد: در راس آب های گرم معدنی این منطقه گاومیش گلی با خواص اعجاز انگیز قرار دارد و در راس آب های سرد نیز چشمه های بیله درق و ارجستان به عنوان آب های قابل شرب مورد توجه است.

به گفته شهبازی در وضعیت فعلی 15 مجتمع مدرن و سنتی آب گرم معدنی در شهرستان احداث شده و توسعه کمی و کیفی مجتمع ها تداوم دارد.

وی ادامه داد: تنها در تعطیلات نوروزی امسال 200 هزار نفر مسافر از آب های گرم معدنی استفاده کردند و سالانه میلیون ها مسافر داخلی و خارجی مهمان سرزمین چشمه های بهشتی هستند.

شهبازی به نظارت مستمر بر روند خدمت رسانی مجتمع های آبدرمانی اشاره و تاکید کرد: به لحاظ بهداشتی و ایمنی آب های گرم معدنی مرتبا نظارت و بازرسی می شوند.

انتهای پیام/ح

تعطیلات نوروزی امسال 200 هزار نفر مسافر از آب های گرم معدنی استفاده کردند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری آبدرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دو برابری سطح زیرکشت دانه روغنی کلزا در استان گفت: برنامه ابلاغی امسال کشت پنج هکتار از اراضی دانه روغنی کلزا بود که چهار هزار و ۳۵٠ هکتار از مزارع به کشت این دانه روغنی اختصاص یافته است.

خسرو شهبازی، با بیان اینکه در سال گذشته کشت کلزا در دو هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان انجام شده بود، افزود: این آمار نشان می دهد که سطح زیر کشت این دانه روغنی در مقایسه با پارسال در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

شهبازی، با بیان اینکه برداشت دانه روغنی کلزا از اواخر خرداد آغاز شده و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت،اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن کلزا از اراضی سطح زیر کشت در استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود