Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@05:57:06 GMT

دانشگاه موظف به افزایش معرفت دینی دانشجویان است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۱۸۲۴

دانشگاه موظف به افزایش معرفت دینی دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم اظهار کرد:‌ موظف به افزایش معرفت دینی و روحیه جهادی دانشجویان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید کوروش سرورزاده در جلسه شورای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با توصیه به بهره برداری ازماه مبارک رمضان از دفتر فرهنگ اسلامی در برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه نمازجماعت و کارگاه تفسیر قرآن کریم تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس واحد جهرم با توجه به تاکید مسئولان عالی رتبه دانشگاه در افزایش روحیه دینی و جهادی دانشجویان، اردوهای جهادی را فرصتی برای خودشناسی دانشجویان نامید و برافزایش این اردوها درآینده تاکید کرد.

سرورزاده با توجه به بخشنامه اختصاص سرای دانشجویی برای دانشجویان متاهل از مسئولان خواست حداکثر تلاش خود را برای رفاه دانشجویان بویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که از راه‌های دورتری مراجعه می‌کنند بکار ببرند.

رئیس دانشگاه آزاد جهرم ایام امتحانات را از حساس‌ترین زمان‌های فعالیت در دانشگاه دانست و گفت: «چند زمان در تقویم دانشگاه از حساسیت ویژه ای برخوردار است که یکی از آنها ایام امتحانات پایان ترم است و در بازدیدی که از سالن امتحانات داشته ام گفته‌ام تا همه امکانات رفاهی و تاسیساتی بازبینی و آماده شوند تا بتوانیم امتحانات را با بهترین نحو برگزار کنیم و همه حوزه‌ها باید برای بهتر برگزار شدن امتحانات پایان ترم بسیج شوند. »

در پایان جلسه برای حل مشکلات دانشگاه پیشنهاداتی طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از واشنگتن پست، تاکنون ۱۳۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه توسط نیرو‌های پلیس این کشور بازداشت شده اند.

 

 

وحشی گری پلیس نیویورک در سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا
به گزارش کانال تلگرام شبکه خبری قدس، پلیس نیویورک با وحشی گری دانشجویان متحصن در سالن "هند" در دانشگاه کلمبیا را سرکوب و ده ها نفر را بازداشت کرد. در پی اقدامات سرکوبگرانه، یکی از دانشجویان بیهوش و از اقدامات درمانی محروم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تصویر از شعار دادن دانشجویان دانشگاه کلمبیا برای آزادی دانشجویان معترض
کانال تلگرامی «فلسطین الیوم»، تصویری را از لحظه انتقال دانشجویان به اتوبوس‌های بازداشت منتشر کرد که در آن، شعار‌هایی برای آزادی دانشجویان بازداشتی پس از بر هم زدن تحصن آنها در حمایت از فلسطین در داخل دانشگاه کلمبیا سر داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه یو سی ال‌ ای
  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد