Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:برخی از دشمنان نظام با سوء استفاده از احساسات رانندگان به دنبال تکرار اغتشاشات دیماه 96هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بیان روز نشست بصیرتی با حضورفرمانده وجانشین فرماندهی سپاه ،فرمانده حوزه اداری،رانندگان عضو پایگاه شهدای گمنام پلدختر در مسجد علی بن ابی طالب (ع)برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ محمد محمودوند فرمانده سپاه پلدختر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بیان روز با اشاره به ولایتمداری و شهید پرورش مردم شهرستان اظهار داشت:در مسائل مختلف ارزشی مردم پلدختر ومعمولان با بینش وبصیرت بالایی که داشته اند نشان دادند حامی ولایت ورهبری هستند.

وی بیان کرد:در اغتشاشات دیماه 96مردم پلدختر سربلند بیرون آمدند چون در شهرستان شاهد اتفاقات تلخ نبودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به اعتراض سراسری کامیون داران گفت:رانندگان می توانستند از مان ابتدا به جای تجمع در یک منطقه به نشانه اعتراض در جلسه ای به این شکل در مسجد دور هم می نشستیم ومسائل ومشکلات را مطرح وبررسی می کردیم.

وی ادامه داد:اینگونه جلسات تا جایی که امکان داشته باشد به کرات برگزار خواهیم کرد تا دغدغه های اصلی رانندگان مرتفع شود.

سرهنگ محمودوند با اشاره به نقش مهم کامیون داران در دوران دفاع مقدس افزود:رانندگان از جمله اقشاری بودند که در حمل ونقل رزمندگان و تجهیزات جنگی نقش مهمی داشتند و در قضیه اخیر زلزله کرمانشاه هم همین شماها با سپاه همکاری کردید وکمک های مردمی را به دست هموطنان زلزله زده رساندید.

وی با تاکید براینکه رانندگان بایستی آرامش خود را حفظ کنند افزود:مطالبات رانندگان زحمتکش را در دوازده بند با همکاری مسئول صنف ودغدغه های مطرح شده در این نشست جمع بندی کرده ایم که در شورای تامین شهرستان به متولیان امر ارائه می کنیم وتا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.

 

در این نشست صمیمی یک ساعته ونیم رانندگان با تاکید بر ولایتمداری وبصیرت نسبت به اتمام اعتراض و بر پیگیری از مراجع قانونی وسپاه پاسداران تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند