Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@13:11:17 GMT

آرامش و صبوری جانبازان چنگ زدن به ریسمان الهی است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۲۸۱۲

آرامش و صبوری جانبازان چنگ زدن به ریسمان الهی است

دانشجوی جانباز 70 درصد واحد قائم شهر گفت: آنچه که مایه صبوری و آرامش جانبازان می شود چنگ زدن به ریسمان الهی و توکل به خداوند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ رئیس و اعضای هیأت رئیسه واحد قائم شهر به منظور گرامیداشت از رشادت‌های جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با دانشجوی جانباز 70 درصد واحد دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهادی رضائی مدیر فرهنگی اجتماعی واحد قائم‌شهر گفت: در راستای حماسه سوم خرداد فتح خرمشهر یکی از برنامه‌های مصوب شورای فرهنگی دیدار با جانبازان و ایثارگران دانشجوی دفاع مقدس است.»

جانباز 70 درصد در راستای نقش بی‌بدیل معلم و استاد بر دانش آموز و دانشجو اظهار کرد: «در مقطع سوم ابتدائی افتخار داشتم از یک خانم معلم مومنه و با ایمانی برخوردار باشم که وی با دادن کتابی به من و مطالعه آن موجب شد تا من مسیر زندگیم را پیدا کنم.»

حسن اکبری با بیان اینکه همسران جانبازان، ایثارگران واقعی هستند از وفاداری و محبت ستودنی همسرش قدردانی کرد و گفت: «خداوند توفیق ازدواج با همسری انقلابی و مومن را برایم فراهم کرد که وی خود از فرزندان شهدا و همسر شهید دوران دفاع مقدس است.»

اکبری با تشکر از حمایت بنیاد جانبازان و ایثارگران و رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر از مسئولان شهری و استانی گلایه کرد و افزود: «آنها هرگز به ملاقات ما نمی آیند.»

وی خطاب به مسئولان گفت: «مسئولان بدانند که دیدار و مصاحبت با جانبازان و خانواده شهدا موجب تقویت روحیه انقلابی مسئولان خواهد شد که پاداش اخروی را به دنبال خواهد داشت.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • فیلم| دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده