Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@20:01:36 GMT

گرد وغبار ادارات ریگان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۳۰۸۱

گرد وغبار ادارات ریگان را تعطیل کرد

تشدید گرد و غبار، ادارات و سازمان های اجرایی شهرستان ریگان را به تعطیلی کشاند و برخی شهروندان هم به علت مشکل تنفسی راهی مراکز درمانی شدند.

ایران آنلاین / «امین باقری»، فرماندار شهرستان ریگان افزود: با افزایش گرد وغبار و بروز مشکلات تنفسی برای مردم و کارکنان دستگاه های اجرایی، ناچار به تعطیلی ادارات این شهرستان شدیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دلیل مسدود شدن راه ارتباطی 14روستا از اهالی این روستاها اطلاعی در دست نداریم .

فرماندار ریگان از اعزام 5 گروه امدادی به مناطق محاصره در گرد و غبار و شن های روان خبر داد و افزود: طوفان شن وگرد وغبار موجب محاصره 53 روستای این شهرستان نیز شده است.
باقری گفت: تشدید گرد و غبار در ریگان بر بیماران تنفسی این شهرستان افزوده و 23نفر را راهی مراکز درمانی کرد. بر اثر گرد و غبار شدید و پایین آمدن شعاع دید افقی تردد در مسیر ریگان - نرماشیر و ریگان - چابهار به کندی انجام می شود.
تاکنون 5 هزار هکتار از کانون های بحران فرسایش بادی در ریگان مالچ پاشی و700هکتار نهالکاری در این شهرستان انجام شده که به دلیل شرایط بحرانی این شهرستان ناکافی است ./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان