Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در پی وقوع سیل جمعه شب در روستای پسوه، از آماده‌باش تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر کاسیان زاده در خصوص سیل به روستای پسوه گیرانشهر و اقدامات اولیه انجام شده گفت: در همان ساعات اولیه وقوع سیل تیم بهداشتی شامل کارشناسان بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها در محل حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه بهداشتی سیل زدگان روستای پسوه انجام شده افزود: با توجه به وقوع چندین مورد شکستگی در خط اصلی و داخل شبکه آبرسانی ، آب شرب با تانکر و نیز آب بسته بندی شده با نظارت تیمهای بهداشتی تامین شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر ادامه داد: در راستای پیشگیری از قوع بیماری، کلر مادر تهیه و جهت گندزدایی آب مصرفی خانوارها ، ضمن مراجعه حضوری به درب خانوار و آموزش و چهره به چهره ، توزیع شده است.

وی در این خصوص گفت:  7 تیم دو نفره از کارشناسان روانشناس شبکه پیرانشهر و شهرستانهای همجوار جهت ارائه آموزشهای لازم پس از حادثه در این روستا مستقر می شوند.

علی ترابی، فرماندار پیرانشهر پیش از این از وقوع سیل و بروز خسارت جدی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفته بود: در اثر این بارندگی‌ها خسارت جدی به منازل مسکونی و زمین های کشاورزی روستاهای پیرانشهر وارد شده که با حضور کارشناسان جلسه مدیریت بحران تشکیل شده و درصدد برآورد میزان خسارت وارده هستیم.

وی با بیان اینکه در حدود 150 خانوار در اثر این سیل خسارت دیدند، ادامه داد: سیل موجب بروز خسارتی در روستاهای کولیچ، پسوه و جلدیان شده ولی روستای هدف که بیشترین میزان آسیب را داشته در روستای پسوه گزارش شده است.

فرماندار پیرانشهر گفت: متاسفانه سیل در  روستای پسوه این شهرستان موجب جان باختن یک کودک 3 ماهه نیز شد که پس ازیافتن جسد به خانواده اش تحویل داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد