Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@00:17:52 GMT

«عروةالوثقی» شور و نشاط معنوی ایجاد می‌كند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۳۷۷۸

«عروةالوثقی» شور و نشاط معنوی ایجاد می‌كند

به گزارش ایكنا از فارس، در دومین روز برپایی نمایشگاه قرآن و عترت فارس، روح‌الله‌ منوچهری، مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان، اولین مدیركلی بود كه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورد كه مسلماً این كار سنت بسیار مناسبی است كه می‌تواند برای ساير مديران الگو شود.
روح‌الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآنی «عروةالوثقی» گفت: برپایی نمایشگاهی قرآن در ماه مبارک رمضان در شیراز ظرفیت‌های قرآنی این شهر را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلیغات بیشتری برای نمایشگاه قرآن صورت گیرد
وی با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه رویدادی بزرگ و باارزش است، افزود: با توجه به اهمیت این رویداد باید در این خصوص تبلیغات بیشتری صورت گیرد و با مشارکت حداکثری مسئولان و مردم همراه باشد.
منوچهری با تصریح اینکه برگزاری این نمایشگاه از چند وجه حائز اهمیت است، گفت: با توجه به اینکه عمومی مردم با آموزه‌های قرآن آشنایی دارند، اما برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ارتباط مردم را با مباحث قرآنی را بیشتر می‌کند. علاوه بر این نیاز بسیاری از پژوهشگران و علاقه‌مندان را که به‌صورت تخصصی در حوزه قرآن کار می‌کنند نیز تأمین می‌شود.

نمایشگاه قرآن پیشینه قوی شهر شیراز در عرصه فعالیت‌های قرآنی را تداعی می‌كند
این مقام مسئول با بیان اینكه برپایی نمایشگاه قرآنی شور و نشاط معنوی را در سومین حرم اهل بیت(ع) ایجاد میکند، گفت: نمایشگاه قرآنی علاوه بر اینکه پژوهش‌های تخصصی جدید در حوزه قرآن را در معرض دید عموم قرار می‌دهد، پیشینه قوی شهر شیراز و استان فارس در کتابت قرآن و سرمایه‌های عظیم معنوی این شهر را به نمایش می‌گذارد که این مقوله ارزشمند است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در پایان با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد بزرگ خوستار تداوم این نمایشگاه شد و گفت: جای مشارکت برخی از دستگاه‌ها در این نمایشگاه خالی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني نمايشگاه قرآن فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مشاور استاندار بوشهر در ترویج امور قرآنی و مدیران عامل صنعت آب و برق، ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از قرآن آموزان و روزه اولی‌های فرزند همکاران شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان بوشهر اظهار کرد: شرکت‌های آب و برق استان بوشهر علیرغم ترافیک کاری بالا، اهتمام ویژه ای به مسائل فرهنگی و قرآنی دارند.

علیرضا یزاف خاطرنشان کرد: وزارت نیرو همواره یکی از دستگاه‌های شاخص در حوزه ترویج فعالیت‌های قرآنی بوده است و حمایت مدیران عامل شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در استان بوشهر از امور فرهنگی قابل تقدیر است.

وی افزود: همه اتفاقات فرهنگی و دینی که در شب‌های ماه مبارک رمضان و دیگر ایام سال رقم می‌خورد باعث می‌شود تا ارزش خدمت رسانی تخصصی دستگاه‌ها به مردم دوچندان شود.

امام جماعت شرکت آب منطقه‌ای بوشهر نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نمازخانه کوی آبشیرین کن در طول ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: با برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات پیش از ماه مبارک رمضان، اقدامات متنوعی جهت همکاران صنعت آب و برق و خانواده‌های ایشان در نمازخانه کوی آبشیرینکن انجام شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مطلق گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن ویژه فرزندان همکاران، بیان احکام و مسائل دینی، اقامه نماز جماعت و برگزاری جلسات قرائت قرآن از جمله این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین احیا شب‌های قدر و استفاده از ظرفیت ائمه جماعت صنعت آب و برق در راستای مشاوره امور دینی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه است.

در ادامه این برنامه گروه نمایشی «عمو سید و خرگوش ناقلا» به اجرای تئاتر با هدف انتقال آمیزه‌های دینی پرداختند و از روزه اولی‌ها و فعالین مراسم قرآنی و نماز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091044

دیگر خبرها

  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند