Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:13:59 GMT

130 گوسفند سرقتی در آزادشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۳۸۰۳

130 گوسفند سرقتی در آزادشهر کشف شد

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آزادشهر از کشف 130 راس گوسفند سرقتی توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

محمدرضا اصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر در یک عملیات پلیسی توانست 130راس گوسفند سرقتی که به شهر آزادشهر منتقل شده بودند را کشف و توقیف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر در تشریح این خبر عنوان داشت: پس از اعلام سرقت 130 راس گوسفند در یکی از روستاهای شهرستان گنبدکاووس که در مجاورت آزادشهر قرار دارد، پلیس آگاهی نظارت خود را در برخی نقاط مشکوک بالا برد و توانست مجرمان اصلی را پیدا نماید.
سرهنگ اصلانی گفت: در این رابطه 3 نفر دستگیر شدند که پرونده آنها در حال بررسی است و گوسفندان سرقتی نیز به صاحبان اصلی خود بازگردانده شدند.
شایان ذکر است روز گذشته نیز نیروی انتظامی شهرستان آزادشهر موفق به کشف 400 لیتر مشروبات الکلی از یک منزل مسکونی در آزادشهر شده و به همراه ادوات تهیه مشروب، توقیف کردند.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي سرقت آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس