Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@11:52:33 GMT

توصیه محمدرضا عارف درباره برجام

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۴۶۵۲

توصیه محمدرضا عارف درباره برجام

به گزارش جهان نيوز، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران  و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به برخی تهدیدات مقامات آمریکایی اشاره کرد و گفت: ما به تهدیدات عادت کردیم، البته این تهدیدات هیچ تاثیری بر ایران و ایرانی‌ها نداشته و نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره با استقامت در مسیر درست حرکت می‌کند، اظهار داشت: هم مسیر کشور ما و هم رویکرد دولت ما با تهدیدات تغییری نخواهد کرد و با جدیت به مسیرمان ادامه خواهیم داد؛ با وحدت دولت و ملت مقابل تهدیدات خواهیم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فراکسیون امید مجلس همچنین تاکید کرد که هم دولت و هم ملت مسیری را انتخاب کرده و مصمم هستند آن را ادامه دهند.

عارف درباره مذاکرات دولت با کشورهای اروپایی هم تصریح کرد: اروپایی‌ها ما را شناخته‌اند و می‌دانند اهل گفتگو و تفاهم هستیم اما از آن طرف می‌دانند به هیچ وجه از حقوق به حق خودمان کوتاه نمی‌آییم.

وی ابراز امیدواری کرد که در مذاکرات جدید هرچه سریعتر به صورت شفاف تعهد اروپا جهت اجرایی شدن برجام اخذ شود.
  منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد

با گذشت ۷ ماه از جنگ غزه و در ادامه مذاکرات برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه، مقام‌های مصری از بی‌نتیجه بودن مذاکرات شنبه شب و دور جدید گفت‌وگوها در روز یکشنبه خبر دادند.

به گزارش مشرق، همزمان با قوت گرفتن قبول آتش بس از سوی جنبش حماس درباره مفاد جدید توافق آتش بس، منابع مصری به وبگاه العربی الجدید گفتند که مذاکرات میان حماس و میانجی‌ها شامگاه شنبه بدون حصول نتیجه‌ای به پایان رسید و امروز (یکشنبه) از سر گرفته خواهد شد.

پایگاه خبری المیادین نیز به‌نقل از منابع ارشد فلسطینی گزارش داد که مذاکرات به‌دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با آتش‌بس دائمی با مانع بزرگی مواجه شده است.

از سوی دیگر، یک مقام بلندپایه جنبش حماس که نخواست نامش فاش شود گزارش داد که امروز (شنبه) هیچ تحول تازه‌ای در مذاکرات رخ نداد و گفت‌وگوهای امروز بی نتیجه به پایان رسید. اما فردا (یکشنبه) دور جدیدی از گفت‌وگوها آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ساعاتی پیش مفاد پیش نویس توافق نامه ارائه شده به جنب حماس را منتشر کرد که بر اساس آن در مقابل آزادی یک سرباز زن رژیم صهیونیستی ۲۰ اسیر فلسطینی که به حبس ابد محکوم شده‌اند و در حال گذراندن زندان خود هستند؛ آزاد خواهند شد.

بر اساس این توافقنامه حماس بین ۳ تا ۵ سرباز زن را در اختیار دارد که اجرای توافقنامه به این معنی خواهد بود که در مرحله اول توافق، بین ۶۰ تا ۱۰۰ اسیر فلسطینی که حبس ابد را می‌گذرانند، آزاد خواهند شد.

طبق پیش نویس توافقنامه‌ای که به جنبش حماس ارائه شده است، این پیشنهاد به ۳ مرحله و در قالب یک بازه زمانی ۱۲۴ روزه تقسیم می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند