Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:07:07 GMT

جسد زنی بیوه در خانه اش پیدا شد + عکس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۴۶۷۷

جسد زنی بیوه در خانه اش پیدا شد + عکس

رکنا:جسد زنی بیوه در حالی که با ضربات چاقو کشته شده بود در حیاط خانه اش پیدا شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد زنی بیوه در حیاط خانه اش پیدا شد.

طبق گزارشات پلیس Police جسد رزینا کولیمن 85 ساله در حالی که از شدت خونریزی ضربات چاقو کشته شده بود در حیاط خانه اش پیدا شد. همسایه ها می گویند رزی زن بسیارمهربان و دوست داشتنی بود و چندسالی هست که همسرش را از دست داده و هیچ فرزندی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی مرد 65 ساله ای عاشق او شده بود و به او ابراز علاقه می کرد اما رزی به هیچ عنوان حاضر نبود با او باشد و ازدواج کند ، او معتقد بود چون سنش بیشتر است این اصلا برای مرد خوب نیست اما مرد عاشق به هیچ عنوان حاضر نبود دست از سر رزی بردارد و گاهی حتی رزی را به قتل Murder تهدید می کرد که اگر با من ازدواج نکنی تو را خواهم کشت.

یکی از دوستان رزی در اعترافات گفت: رزی به دلیل محبت و آرامشی که در وجودش بود برای خیلی ها عزیز و خواستنی بود اما این مردی که به تازگی با رزی آشنا شده بود اصرار شدیدی به ازدواجشان داشت و چون بارها رزی را تهدید کرده بود امکان دارد که قتل هم کار او باشد.

پلیس پس از تحقیقات توانست مرد را دستگیر کند اما او در جلسه اعتراف مانند دیوانه ها فقط به رو به رو زل می زد و اشک میریخت اما پلیس احتمال می دهد که شاید درصد کمی کار او باشد اما در حال بررسی دقیق تر این پرونده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police قتل Murder اخبار حوادث کشته عکس جسد ضربات چاقو حیاط عکس حوادث روزنامه قتل تهران مرد من جوان ناصر ملک مطیعی زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست. وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد. گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.  

دیگر خبرها

  • مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • پیدا شدن سه نوجوان مفقودی در عَنبرآباد
  • فیلم| مفقودی‌های سیل عنبرآباد پیدا شدند
  • لحظه اعلام خبر پیدا شدن ۳ نوجوان عنبرآبادی + فیلم
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر