Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت برادران وارنر قصد دارد در اواخر سال 2019 میلادی بیست و پنجمین نسخه از سری فیلم‌های مشهور و پرطرفدار جیمز باند را عرضه کند و به همین دلیل از ابتدای سال 2018 اخبار و شایعاتی پیرامون کارگردان و بازیگر شخصیت اصلی این فیلم منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در جدیدترین گزارش‌ها مشخص شده است که کارگردان نسخه 25 عنوان محبوب James Bond، کارگردان مشهور هالیوود یعنی " دنی بویل " خواهد بود. این کارگردان سال 2009 برای فیلم میلیونر زاغه‌نشین موفق به کسب جایزه بهترین کارگردان اسکار شد؛ حال باید دید که در ساخت فیلم جدید جیمز باند می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر.

همچنین پیش از این گمانه‌زنی‌هایی از پایان کار دنیل کریگ به عنوان جیمز باند سینما و جایگزینی آن با تام هاردی شنیده می‌شد، اما گویا این شایعات حقیقت نداشته و نام کریگ یک بار دیگر برای بازی در نقش مامور 007 به ثبت رسیده است.

درباره آغاز به کار پروژه نیز باید گفت که بر اساس اعلام رسمی، ساخت این فیلم در تاریخ 3 دسامبر 2018 ( 12 آذر 1397 ) کلید می‌خورد و در تاریخ 8 نوامبر 2019 ( 17 آبان 1398 ) نیز شاهد عرضه فیلم در سینماهای جهان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

عقاب سرخ؛ نگاهی به فناوری آیرودینامیکی فعال در اتومبیل TSR-S +تصاویر گوشی هوشمند نامرئی، نسل جدید تلفن‌های همراه +فیلم تاریخ رونمایی از پرچمدار Mi 8 شیائومی اعلام شد ظاهر واقعی گلکسی‌اس 10 در تصویر زنده فاش شد قابلیت Mute کردن کاربران به اینستاگرام اضافه خواهد شد برترین تصاویر پس‌زمینه جهان در هفته اول خرداد ۱۳۹۷

انتهای پیام/

▐هشت اتومبیل کلاسیک که به شکل مدرن درآمدند +تصاویر▌ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دریچه فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش اینترنتی نمایش «طلوع‌ خونین‌» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی و تهیه‌کنندگی داود زارع گاریزی، که از ساعت ۲۱:۰۰ روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در سالن استاد فرهاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه‌ می‌رود، از امروز در سایت تیوال با تخفیف ویژه ایام پیش فروش آغاز شد.

مسعود طیبی کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه که تنها کارگردان ایرانی ثبت شده در آرشیو جهانی شکسپیر با نمایش‌های افلیا، سندرم هملت و نفرین رزالین است، در خلاصه‌ای از نمایش «طلوع خونین» اینگونه اشاره می‌کند: در روم باستان دو زن برای تصاحب قدرت با یکدیگر جدال می‌کنند و در این بین با دسیسه‌هایی که این دو زن می‌چینند، افرادی چون فرمانده‌ها و اعضایی از کاخ را برای رسیدن به هدف خود می‌کشند، در بین این دسیسه‌ها پادشاه روم باستان متوجه حیله آن دو زن شده و آن دو زن را به قتل می‌رساند و پس از به قتل رسیدن آن‌ها خود نیز خودکشی می‌کند و قدرت پادشاهی وی به پسر کوچک‌تر آن می‌رسد.

گفتنی است‌ در این نمایش ۹۰دقیقه‌ای بازیگرانی چون؛ علیرضا جلالی‌تبار، آرام نیک‌بین، صدف بهشتی، علی یعقوبی، کیوان بهرامی، محمدجواد بهروز، یگانه محمدی، نیکی نیکخواه، دیاکو افسر، محمد جواد شیخ، سارا رحمان‌پور، نیوشا جندقیان، هوتن میرزائی، صدرا عالیجاه، علی کاظمی، علیرضا ذوالفقاری، حسام قانونی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین عوامل نمایش «طلوع‌ خونین‌»؛ (مجریان طرح: ایمان ‌یزدی، مهدیه عابدینی، آکادمی ‌هنرهای ‌نمایشی ‌میزانسن)، (مشاور کارگردان: بانوتیر-سمیه ‌طیبی)، (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: یزدان ‌گرم‌آبی)، (منشی صحنه: آناهیتا آذری)، (دستیاران کارگردان: محمدمسعود ‌قلیچ‌خانی، ریحانه ‌چزانی، مهدی ‌اقبالی)، (مدیر تولید: ایمان ‌یزدی)، (طراح لباس: نسیم ‌ملکی)، (طراح نور: علی ‌کوزه‌گر)، (طراح صدا: عزیز ‌اکبری)، (طراح گریم: بتسابه نعیمایی)، (طراح دکور: مسعود ‌طیبی، محمدجواد ‌شیخ)، (طراح گرافیک: هومان مهرآذین)، (ساخت تیزر: سیاوش مهرآذین، عرفان مهرآذین)، (مدیر صحنه: محمد پورابراهیمی)، (دستیار صحنه: الهه ‌تیموری)، (دوخت لباس: سمیه ‌خواسته)، (ساخت دکور: یزدان ‌گرم‌آبی)، (عکاسان: رامتین ‌جهانبانی، آتنا‌سادات ابریشمی)، (مدیر روابط عمومی و تبلیغات: نوید ‌آغاز)، (مدیر امور رسانه: امیر ‌پارسائیان‌مهر)، (همکار روابط عمومی: پارسا اسماعیلی) هستند.

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی بلیت نمایش «طلوع‌ خونین‌» می‌توانند از امروز، ۴شنبه، ۸فروردین با مراجعه به سایت تیوال نسبت به خرید بلیت با تخفیف ویژه ایام پیش‌فروش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • تاریخ‌سازی سربازان گاز در سال ۱۴۰۲
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ مصاحبه با مقتول در روز قتل
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ آخرین مصاحبه
  • جیمز باند قبلی جیمز باند بعدی را تایید کرد