Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیای کسب و کارها روز به روز در حال تغییر است و از سمت کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای مدرن و آنلاین حرکت می کند. اینترنت این امکان را فراهم کرده است که در 24 ساعت شبانه روز و بدون محدودیت مکانی بتوانیم خدمات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین تهیه کنیم. تهیه خدمات آنلاین نه تنها سرعت بیشتری به انجام کارهای ما داده است بلکه باعث شده بتوانیم با قیمت مناسبتری خدمات را به صورت مستقیم تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه گردشگری وب سایت های مختلفی هستند که خدمات آنلاین ارائه می دهند و بسیاری از افرادی که قصد مسافرت دارند، می توانند از این خدمات استفاده کنند. این کار باعث خواهد شد که هزینه گردشگری کاهش پیدا کرده و رونق بیشتری پیدا کند.

وب سایت رهی نو، راهی نو برای رزرو آنلاین هتل

وب سایت رهی نو که فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرده است، این امکان را فراهم کرده که مسافران بتوانند با قیمت مناسب هتل های خود در شهرهای مختلف را رزرو نمایند. با استفاده از خدمات سایت رهی نو می توانید با بهترین قیمت هتل های مورد نظر خود در شهرهای مختلف ایران را رزرو نمایید.

همچنین رهی نو امکانات بسیار کاملی را در مورد هتل های مختلف در سایت خود قرار داده است تا بتوانید با خیال راحت هتل مناسب خود در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، کیش و... را انتخاب نمایید. همچنین سایت رهی‌ نو اطلاعات جامع و مفیدی را در مورد فاصله‌های مکانی و جاذبه‌های گردشگری هر شهر ارائه می دهد و این اطلاعات پیوسته در حال بروز رسانی هستند تا  خدماتی عالی را به شما مسافرین گرامی ارائه دهند. بخش پشتیبانی سایت رهی نو از طریق تلفن به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما علاقمندان است.

طبقه بندی هتل های مختلف

هر کدام از ما ممکن است برای مسافرتی که می خواهیم برویم برنامه ریزی خاصی داشته باشیم و بر همان اساس به رزرو آنلاین هتل اقدام کنیم. هتل های مختلف ایران در سایت رهی نو به صورت هتل های کم هزینه، سفرهای شگفت انگیز، سفرهای کاری، سفرهای رویایی، سفرهای زیارتی و سفر در تاریخ طبقه بندی شده اند. بر اساس طبقه بندی های فوق می توانید اطلاعات مفیدی که مد نظرتان هست را پیدا کنید و بر همان اساس برنامه ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشید.

استفاده از وب سایت رهی نو باعث می شود که نه تنها سفر خوبی را تجربه کنید بلکه در هزینه های خود صرفه جویی مناسبی داشته باشید. برخی از هتل های موجود در سایت رهی نو، امکان رزرو اتاق با بهترین قیمت ممکن را در اختیار شما قرار می دهند که از جمله آن ها می توان به هتل اسپیناس پالاس، هتل پارسیان آزادی، هتل پارسیان استقلال، هتل اوین تهران و هتل اسپیناس بلوار اشاره کرد. همچنین هتل های لوکس زیادی در کشور وجود دارند که از طریق رهی نو می توانید آن ها را رزرو نمایید. پیشنهاد می کنیم که حتما به سایت رهی نو مراجعه نمایید و سایت رهی نو را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید تا تجربه خوبی در سفر داشته باشید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران شبانه روزی صرفه جویی گردشگری مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸