Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@19:11:57 GMT

عرضه محصولات قرآنی– فرهنگی در مصلای اردبیل

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۵۱۱۲

عرضه محصولات قرآنی– فرهنگی در مصلای اردبیل

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز این رویداد مهم برای مسلمانان، مراکز قرآنی و مؤسسات مردم‌نهاد، اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی کرده است.
در این راستا، مؤسسه سرای ذکر اردبیل، غرفه‌ای را برای جذب مخاطب و عرضه برخی از محصولات فرهنگی و قرآنی خود در مصلای اردبیل برپا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس، نخستین نرم‌افزارها و تولیدات این مرکز مانند شأن نزول سوره‌های قرآن و نرم‌افزار تلاوت تصویری سوره مبارکه یاسین به همراه شأن نزول و معنی آذری این سوره در نمایشگاه عرضه شده است.
یادآور می‌شود، غرفه محصولات قرآنی- فرهنگی مؤسسه سرای ذکر اردبیل تا پایان ماه رمضان برای بازدیدکنندگان برپا است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل

علیرضا دباغ عبداللهی گفت: در طول سال ۱۴۰۲ در پنج محوطه تاریخی استان اردبیل کاوش و مطالعات باستان‌شناسی انجام یافت که کاوش باستان‌شناسی در تپه بریس نمین، تپه قلعه کورائیم نیر، گورستان اولتان قالاسی مغان و تاتار تپه روح کندی بیله‌سوار و همچنین بررسی باستان‌شناسی در بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار از آن جمله هستند.

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: اقدام مهم دیگر معاونت میراث‌فرهنگی که به صورت مستمر انجام می‌شود، مرمت و ساماندهی بناهای تاریخی استان است و در این راستا نیز کارگاه مرمت ۳۵ بنای تاریخی استان در سال ۱۴۰۲ فعال بوده است.

او تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در حوزه میراث‌ فرهنگی احیا و ساماندهی بناهای تاریخی از جمله خانه‌های تاریخی است که با توجه به هزینه بالای احیای این بناها و ناتوانی دولت در تامین هزینه‌های مورد نیاز بسیاری از این خانه‌ها در سطح کشور بلاتکلیف مانده‌اند.

دباغ عبداللهی افزود: اقدام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با همکاری صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی کشور برای واگذاری بهره‌برداری این بناها به بخش خصوصی اقدامی موثر در راستای احیای بناهای تاریخی استان است.

معاون میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: با همکاری صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی بهره‌برداری تعداد ۴ بنای تاریخی استان در سال ۱۴۰۲ به بخش خصوصی واگذار شد و باقی بناهای تاریخی نیز مطالعه شده و آماده واگذاری در سال ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • هشدار درباره مصرف محصولات عرضه شده در فضای مجازی
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • برنامه‌های فرهنگی در اردبیل رشد ۴۰۰ درصدی دارند
  • مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل