Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:58:50 GMT

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۵۲۹۵

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان منصوب شد

محمدمهدی نیازمند با حکم مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان، به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی سپاه قدس استان گیلان منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم معارفه روز گذشته با حضور سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان، حجت الاسلام والمسلمین تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و جمعی از معاونت‌های سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این “بابک صدوق” عهده‌دار مسئولیت معاونت سیاسی بود که اسفندماه سال گذشته به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان منصوب شد.

محمدمهدی نیازمند که از هادیان ارشد سیاسی سپاه است، پیش از این جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان بود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گیلان مسئول نمایندگی ولی فقیه معارفه سپاه قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برنامه‌های در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده افزود: قصد داریم امسال نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی را در خارج از کشور گسترش کمی و کیفی دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما نیاز به انقلابی جدید در حوزه نشر و ارائه آثار فاخر به زبان‌های زنده دنیا داریم که این مهم، در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همت همکاران برجسته انقلابی، متدین و دانشمند و شخصیت‌های علمی فاخر و فعالان این حوزه در دست انجام است.  

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • جلب رضای الهی با خودمراقبتی محقق می‌شود
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد
  • ۵۰ایستگاه فرهنگی درسواحل استان بوشهر ایجادشد/استقرار۲۹ناجی غریق