Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:56:30 GMT

طرح ملی برگ زیتون در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۵۳۷۸

طرح ملی برگ زیتون در کردستان آغاز شد

کامل گلباغی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: طرح ملی زیتون یا همان طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۲ از ابتدای ماه مبارک رمضان به محوریت روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کردستان هم همزمان با دیگر استان های کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح روزانه یک صفحه تلاوت و تاپایان ماه مبارک ۳۰ صفحه از قرآن کریم  قرائت می شود، عنوان کرد: این طرح به منظور ترویج قرهنگ قرآنی، توسعه فرهنگ تلاوت و تدبر در آیات کلام الله مجید و بهره مندی آحاد مردم از فرصت ماه پرخیر و برکت رمضان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همگرایی نهادهای قرآنی و اجتماعی برای ایجاد پویش های معنوی را از دیگر اهداف اجرای این طرح خواند و بیان کرد: این طرح به نیت ختم قرآن برای حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع)، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و به نیت سلامتی و شفای بیماران و موفقیت و تندرستی اعضای خانواده ها به اجرا درآمده است.

مسئول شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی کردستان از ویژگی های این دوره از طرح قرآنی ۱۴۵۲ را بهره گیری از فضای مجازی خواند و افزود: علاقه مندان به شرکت در این طرح بزرگ می توانند کد نیت خود را به شماره ٣٠٠٠٧٠١ پیامک کنند تا در این طرح مشارکت داشته باشند و از ثواب آن بهره مند شوند.

گلباغی با بیان اینکه برنامه های رادیویی و تلویزیونی به این طرح اختصاص داده شده است، اظهارداشت:علاوه براین مسابقاتی هم در راستای این طرح برگزار می شود و سپس با مشارکت مجموعه های برتر خصوصی تسهیلات و خدماتی برای شرکت کنندگان در این طرح ارائه می شود.

کد خبر 4308081

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد کردستان فرهنگ قرآنی ماه مبارك رمضان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه خرم آباد مشهد یاسوج بیرجند خطبه های نماز جمعه بارش باران صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

سیار پیش‌بهار گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق
  • شرکت بیش از ۲ هزار دانش آموز قشمی در طرح قرآنی مسطورا
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود