Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پايگاه فلسطيني المنار نوشته است که ملک سلمان، پادشاه عربستان به دليل بيماري بزودي از قدرت کنار رفته و محمد بن سلمان به جاي او در قدرت مي‎نشيند.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، پايگاه المنار فلسطين روز دوشنبه در مطلبي با طرح سوالاتي نوشته است که آيا سلمان بن عبدالعزيز، پادشاه وهابي و بيمار عربستان از قدرت به نفع محمد بن سلمان کنار مي‎کشد و آيا اين کناره‎گيري در آستانه عيد فطر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين پايگاه در ادامه با اشاره به اينکه آيا امکان کودتاي بن سلمان عليه پدرش وجود دارد مي‎افزايد: منابع نزديک به حکومت وهابي عربستان به اطلاع منابع غربي رسانده‎اند که سلمان دچار بيماري است و طي تعطيلات عيد فطر از طريق نطقي تلويزيوني پادشاهي فرزندش را اعلان خواهد کرد.
اين منابع با بيان اينکه همه کار‌ها براي اعلان پادشاهي بن سلمان انجام شده است اظهار داشتند که وليعهد سعودي از اين موضوع که مانعي براي به قدرت رسيدن او پديد بيايد بيمناک است چرا که بيشتر شاهزادگان از او عصباني هستند.
المنار در بخش ديگري از اين مطلب فاش مي‎کند که يک کادر پزشکي از اسرائيل براي نظارت بر مداواي محمد بن سلمان که در جريان تلاش يکي از نزديکانش در جده براي کودتا از ناحيه پا مجروح شد به رياض سفر کرده است.
به گفته منابع آگاه دو تير به پاي وليعهد سعودي در جريان اين تيراندازي اصابت کرده است.
المنار در پايان دليل تاخير در انتصاب محمد بن سلمان به عنوان پادشاه عربستان را زخمي شدن او عنوان کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو